🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39936.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دیجی‌کالا با فروش ویژه یلدا به دنبال یک تغییر بزرگ است

تا کنون از خود پرسیده‌اید که چرا کمپین‌های فروشگاه‌های بزرگ ایران در یلدا و جمعه سیاه برگزار می‌شوند و اساساً این کمپین‌ها چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ این پرسشی بود که امروز مدیران دیجی‌کالا در ...

تا کنون از خود پرسیده‌اید که چرا کمپین‌های فروشگاه‌های بزرگ ایران در یلدا و جمعه سیاه برگزار می‌شوند و اساساً این کمپین‌ها چه هدفی را دنبال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌کنند؟ این پرسشی بود که امروز مدیران دیجی‌کالا در نشست خبری با اصحاب رسانه پاسخ صادقانه‌ای به آن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دادند؛ پاسخی که ریشه در تلاش برای تغییر یک عادت در میان کاربران ایرانی دارد.

سعید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا در این باره گفت: «هدف این کمپین‌ها، فروش بیشتر و سود مقطعی نیست. این یک هدف جانبی است. هدف اصلی، جذب مشتری در این صنعت جدید است. ما نیاز داریم در فردی که عادت به خرید آفلاین دارد، انگیزه ایجاد کنیم تا به یک مشتری آنلاین تبدیل شود.»

حمید محمدی هم با تایید همین موضوع گفت: «این نوع کمپین‌ها، باعث می‌شود تا مقاومت افرادی که به خرید آنلاین عادت پیدا نکرده‌اند از بین برود. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پس از این کمپین، فرد دیگر دارای یک تجربه خرید اینترنتی است و مقاوم ذهنی کمتری نسبت به یک خرید آنلاین دارد.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بر اساس نظر کارشناسان، سهم خرده فروشی آنلاین در ایران حدود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیم درصد از کل بازار خرده فروشی است. این در حالیست که دیجی‌کالا در ۱۱ سال گذشته تلاش کرده تا فرهنگ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خرید آنلاین را برای کاربران - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ایرانی به یک عادت تبدیل کند. اما آیا با توجه به سهم ذکر شده، دیجی‌کالا عملکرد قابل قبولی داشته است؟ این موضوع - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را با مدیرعامل دیجی‌کالا مطرح می‌کنم و او نیز با تایید این درصد به دیجیاتو می‌گوید:

«از عملکرد خودمان اصلاً راضی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیستیم. چراکه عملکرد ما در این رقم زیر یک درصدی برای سهم خرده فروشی آنلاین متبلور است. مرجع مشخص و قابل اعتمادی جهت تعیین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این سهم وجود ندارد اما تخمین ما نیز بین نیم تا یک درصد برای بازار آنلاین است. این رقم در ترکیه حدود ۳ درصد، در چین حدود ۱۴ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - درصد، در انگلستان ۱۲ درصد و در آمریکا ۸ درصد است. در واقع کشورهای جوان و تحصیل‌کرده سهم بالاتری از خرده فروشی آنلاین دارند. کشور ایران با توجه به بافت جمعیتی، جمیعت جوان، تحصیلات و علاقه مردمش به فناوری، باید به سهم ۳ الی ۴ درصدی می‌رسید. از طرفی سهم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - زیر یک درصدی ما، نشان‌دهنده پتانسیل موجود در بازار خرده فروشی آنلاین است. این سهم پایین همچنین نشان دهنده کم کاری اهالی تجارت الکترونیک در کشورمان است. بخشی از موضوع هم به الگوهای فرهنگی و اجتماعی برمی‌گردد. به هر حال تمایل به خرید اینترنتی به اندازه سایر کشورها در ایران وجود ندارد.»

به گفته مدیرعامل دیجی‌کالا، این فروشگاه برنامه دارد تا در چند روز حراج مربوط به یلدا، حدود یک میلیون کالا به فروش برساند و رقم ۱۵ میلیون بازدید روزانه را ثبت کند. همچنین ۵۰ هزار کالا با نشان یلدا علامت‌گذاری شده‌اند که مشخص می‌کند فقط همین کالاها دارای تخفیف یلدا هستند؛ تخفیفی که بر اساس گفته مدیران ارشد دیجی‌کالا، هدف اصلی‌اش ترغیب کاربرانی است که هنوز خرید آنلاین انجام نداده‌اند و در برابر این تجربه مقاومت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌کنند.

پس از کنفرانس خبری و در گفتگویی خصوصی‌تر، علت به مشکل خوردن سایت‌های فروشگاهی در زمان‌های پربازدید را از سعید محمدی جویا شدم. او در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پاسخ، جمعه سیاه را مثال می‌زند که در آن دیجی‌کالا برای کمتر از یک ساعت از دسترس خارج شد. وی علت را بازدید فراتر از انتظار بیان می‌کند اما علت اصلی پیش آمدن چنین مشکلاتی را عدم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وجود سرویس‌های ابری معتبر در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها می‌داند:

«دلیل این مشکلات یک چیز است: ما در ایران امکان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دسترسی به سرویس‌های ابری شرکت‌های معتبر مثل آمازون و گوگل را نداریم. اگر توجه کنید در جمعه‌های سیاه آمازون یا علی‌بابا این اتفاق‌ها رخ نمی‌دهد. واقعیت این است که آنها سرویس‌های ابری قابل توسعه دارند ولی چنین سرویسی در ایران موجود نیست. سرویس‌های ابری در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ایران تنها CDN هستند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و نمی‌توانیم وب‌سرویس‌ها را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در آن داشته باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone