🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26561.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کمیسیون اروپا کوالکام را به خاطر نقض قانون رقابت جریمه کرد

اتحادیه اروپا کوالکام را به خاطر فروش چیپ های مودم 3G با قیمت های غیرواقعی و پایین و در نتیجه خارج کردن شرکت Icera از گردونه رقابت، به مبلغ ۲۴۲ میلیون یورو جریمه کرد. کمیسیون اروپا ...

اتحادیه اروپا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - کوالکام را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - به خاطر فروش چیپ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - های مودم 3G با قیمت های غیرواقعی و پایین و در نتیجه خارج کردن شرکت Icera از گردونه رقابت، به مبلغ ۲۴۲ میلیون یورو جریمه کرد. کمیسیون اروپا اعلام کرده که این شرکت با استفاده از سلطه و برتری خود در بازار چیپ هایی که برای دانگل های اینترنت موبایل طراحی شده اند را با قیمت های پایین تر از هزینه تولید بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در بازار به فروش رسانده است. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - حکم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - جریمه کوالکام نیز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - بعد از بررسی چهارساله پرونده شکایت از آن توسط کمیسیون اروپا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - اعلام میشود.

مارگرت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - وستاگر کمیساریای رقابت اتحادیه اروپا ضمن اعلام خبر جریمه کوالکام اظهار داشت که رفتار استراتژیک کوالکام مانع از رقابت و نوآوری در بازار شده و انتخاب های پیش روی مشتریان را در بخشی که تقاضا بالاست و پتانسیل های زیادی برای ارائه تکنولوژی های نوآورانه دارد به میزان چشمگیری کاهش داده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان
مارگرت وستاگر/ کمیساریای رقابت اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا در بررسی های خود دریافت که کوالکام چیپ های 3G خود را با قیمتی پایین تر از هزینه تولید در اختیار شرکت های هواوی و ZTE قرار داده تا از رشد و شکوفایی شرکت تازه واردی به اسم Icera جلوگیری کند. کمیسیون اروپا این قیمت گذاری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - از سوی کوالکام را هدفمند خوانده و اعلام نمود که طبق بررسی هایش کوالکام با این کار فرصت پیدا کرده که تاثیر منفی روی کسب و کار این شرکت تازه وارد را به حداکثر میزان ممکن برساند.

اما این تنها پرونده ای نیست - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - که به جریمه کوالکام ختم شده است. این شرکت چندی است که درگیر چندین پرونده آنتی تراست یا ضد رقابت شده؛ چندی پیش یکی از قضات آمریکایی به خاطر دریافت حق امتیازهای غیرمنطقی بابت پتنت ها این شرکت را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - محکوم به پرداخت جریمه کرد. اتحادیه اروپا نیز مدتی قبل به همین خاطر کوالکام را به پرداخت ۱.۲ میلیارد دلار جریمه محکوم نمود. ضمن اینکه وکلای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - این شرکت هم اکنون درگیر پرونده های مشابه در کشورهایی نظیر کره - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - جنوبی، چین و تایوان هستند.

البته رقم اخیر جریمه کوالکام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - صرفا ۱.۲۷ درصد از درآمدهای آن در سال ۲۰۱۸ را تشکیل می دهد و آنقدر پایین است که کمترین تاثیر را در کسب و کار این شرکت می گذارد. از طرفی اقدامات کوالکام مربوط به سال ۲۰۱۱ می شوند و این شرکت دیگر چنین رویه ای در بازار ندارد. با این حال کمیسیون اروپا امیدوار است که جریمه کوالکام درس عبرتی باشد برای دیگر شرکت های بزرگ فعال در بازار اروپا.

در مورد شرکت  Icera هم باید بگوییم که متاسفانه جریمه رقیب قدرتمند آن خیلی دیرتر از زمان لازم اتفاق افتاد و این شرکت در سال ۲۰۱۱ توسط انویدیا خریداری شد که در سال ۲۰۱۵ خروج خود از بازار مودم را اعلام کرد. انویدیا امیدوار بود که کسب و کار Icera را با بخش پردازنده های تگرا خود ادغام کند اما طرح هایش هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگرفت.

کوالکام اما در پاسخ به این اتفاقات اعلام کرده که نسبت به حکم کمیسیون اروپا اعتراض - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - می کند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - چراکه قیمت گذاری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - چیپ هایش در بازه کوتاهی پایین آمده و روی حجم کمی از تراشه هایش اعمال شده و در نتیجه تاثیری روی کسب و کار رقیبش نداشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone