🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26564.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارش دیجیاتو از حضور ایرانسل در نمایشگاه الکامپ [تماشا کنید]

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 98 هم حضور پررنگی داشته و غرفه های متعددی را در سالن های مختلف در اختیار دارد. غرفه اصلی این شرکت در سالن 38 قرار گرفته که بازدید کنندگان را با ...

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 98 هم حضور پررنگی داشته و غرفه های متعددی را در سالن های مختلف در اختیار دارد. غرفه اصلی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - این شرکت در سالن 38 قرار گرفته که بازدید کنندگان را با آخرین دستاوردهای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - این شرکت در بخش عمومی و سازمانی آشنا می کند.

ما در جریان بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، بازدیدی از این غرفه داشتیم تا با جدیدترین محصولات و خدمات این شرکت آشنا شویم. در همین رابطه با علیرضا مهری، مدیر کل برند ایرانسل در مورد هدف - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - از حضور - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - در الکامپ سؤال کردیم. همچنین گفتگوهایی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - با مدیر توسعه کسب و کار تلویزیون اینترنتی لنز و مدیران ارشد بخش خدمات سازمانی ایرانسل داشتیم. از شما دعوت می کنیم گزارش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - دیجیاتو از حضور ایرانسل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - در الکامپ 98 را مشاهده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone