🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  4. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  5. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26556.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بازگشت اپراتور پیشکسوت؛ تالیا با 4.5G دوباره به میدان آمد

تالیا پیشکسوتی است که بعد از گذشت بیش از ۱۴ سال و مسیرهای پر فزار و نشیبی که طی کرده، حالا قرار است که دوباره با مدیریت جدید و برنامه‌های جدید در مارکت حضور پیدا ...

تالیا پیشکسوتی است که بعد از گذشت بیش از ۱۴ سال و مسیرهای پر فزار و نشیبی که طی کرده، حالا قرار است که دوباره با مدیریت - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جدید و برنامه‌های جدید در مارکت حضور پیدا کند. بعد از اینکه «شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات همراه اول به تالیا رفت، حالا تالیا بار دیگر - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با حضور در نمایشگاه الکامپ امسال، خودی نشان داده - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و مدیر مارکتینگ آن به دیجیاتو می‌گوید برنامه‌های بلند مدتی برای اپراتور تالیا در نظر گرفته‌اند.

تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

«مسعود مرادنیا» از تیم مارکتینگ تالیا در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که تالیا از بهمن ماه - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سال گذشته برندسازی دوباره کرده و بعد از ۱۳ سال فعالیت، وارد عرصه سیم‌کارت‌های 4.5 شده است. به گفته مرادنیا سرعت اینترنت تالیا از قوی‌ترین سرعت‌های اینترنت اپراتورهای موبایل است و همچنین به صرفه‌ترین بسته‌های - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اینترنتی از لحاظ قیمت را برای جذب مشتریان استفاده می‌کنند:

«تالیا مشتریان وفادار زیادی در طول این سالها داشته و با اینکه فقط اینترنت 2G را در این سالها عرضه می‌کردیم، همچنان بیش از صد هزار مشترک در سراسر کشور داشتیم.»

مرادنیا در پاسخ به این سوال که وضعیت آنتن‌دهی تالیا در حال حاضر - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چگونه است می‌گوید هم اکنون آنتن‌دهی تالیا هممانند اپراتور همراه اول  است. او همچنین درباره تعرفه‌های مکالمه تالیا می‌گوید:

« هزینه تماس از تالیا به تالیا ۴۹۰ ریال و از تالیا به خطوط ثابت یا همراه اول ۶۰۰ ریال و سایر خطوط ۸۴۰ - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ریال است. این مساله می‌تواند مزیتی برای مشترکین تالیایی باشد.»

تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

مرادنیا می‌گوید که تالیا در سالهای دور نتوانسته به جایگاه حقیقی خود دست پیدا کند ولی باور دارد که سیم‌کارت‌های نسل جدید و قیمت‌های پایین این اپراتور می‌تواند یک مزیت - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رقابتی خوب محسوب شود. او همچنین تاکید می‌کند که تالیا از ابتدا - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یک سیم‌کارت اعتباری بوده و به همین شکل هم خواهد ماند: «قصد عرضه سیم کارت دائمی نداریم و هزینه قیمت سیم‌کارتهای اعتباری ما نیز ۱۲ هزار تومان با ۵ هزار تومان - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اعتبار اولیه است.»

مرادنیا درباره نحوه تهیه سیم‌کارت تالیا نیز - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به دیجیاتو می‌گوید که به زودی خرید اینترنتی هم فراهم خواهد شد و اپلیکیشن تالیای من نیز تا قبل از نمایشگاه تلکام رونمایی - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خواهد شد که در آن مشترکین می‌توانند تمام خدمات مورد نیاز خود را داشته باشند. به گفته مرادنیا سامانه ستاره ۵۰۰ مربع نیز برای مشترکین تالیایی خدمات خرید شارژ را انجام خواهد داد.

مرادنیا همچنین در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه مشترکین قدیمی - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این اپراتور که سیم‌کارتهای خود را خاموش کرده بودند آیا می‌توانند دوباره تالیایی شوند یا خیر نیز می‌گوید: «بله تعویض خدمات سیم کارت مشترکین قدیمی به صورت رایگان برای آنها انجام خواهد شد و هزینه ارسال پیک و یا پست برای تحویل سیم‌کارتها - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با ما خواهد - تعمیرات پکیج بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بود.»

اگر دوست دارید درباره تاریخچه فعالیت تالیا و مسیر کاری که این سیم‌کارت طی کرده بیشتر بدانید، بد نیست این مطلب را بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone