🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26569.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تخفیف 99 درصدی آمازون در Prime Day به خاطر قیمت‌گذاری اشتباه محصولات

آمازون هر ساله دو روز را به عنوان پرایم دی در نظر گرفته و محصولات زیادی را با تخفیف برای کاربران عرضه می‌کند. با این حال پرایم دی امسال آمازون آنطور که باید پیش نرفت ...

آمازون هر ساله - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - دو روز را به عنوان پرایم دی در نظر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - گرفته و محصولات زیادی را با تخفیف برای کاربران عرضه می‌کند. با این حال پرایم دی امسال آمازون آنطور که باید پیش نرفت و اشتباه این فروشگاه باعث شد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - برخی از تجهیزات عکاسی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - با 99 درصد تخفیف برای کاربران عرضه شود.

بر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - اساس گزارش PetaPixel برخی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - از کاربران آمازون به سرعت به این اشتباه آمازون پی برده و تجهیزات عکاسی دلخواهشان را با قیمتی بسیار پایین خریداری کردند چرا که دوربین‌ها و کیت‌های عکاسی گران قیمت هم 94 دلار قیمت‌گذاری شده بودند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران

لیست محصولاتی که با این تخفیف زیاد در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - دسترس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - کاربران قرار گرفت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - شامل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - محصولات گران زیادی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - می‌شد. مثلا لنز 50-16 میلیمتری 550 دلاری سونی a6000، فوجی فیلم X100F هزار و سیصد دلاری، و دوربین کنون EOS R دوهزار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - دلاری در این دسته قرار می‌گیرند. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - تعدادی از کاربران خوش شانس توانسته‌اند هریک از این محصولات را با قیمتی بین 90 تا 100 دلار خریداری کنند.

با این حال بهترین تخفیف شامل لنز تله فوتو EF 800mm f/5.6L IS کنون شد. این لنز 13 هزار دلاری مثل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - تمام تجهیزات دیگر 94.48 دلار قیمت گذاری شد. برخی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - از مشتریان زرنگ هم سبد خریدشان را تا سقف هزار دلار پر کرده و توانستند با پرداخت این مبلغ سود هنگفتی از پرایم دی به دست بیاورند.

البته مدت زمان زیادی طول نکشید تا آمازون متوجه این نقص شده و آن را برطرف کند. مشتریان این تخفیف‌های باورنکردنی را در شبکه‌هایی مثل Slickdeals به اشتراک گذاشته و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چالوس استان مازندران - همین موضوع هم باعث سرازیر شدن عده بیشتری برای خرید شد، اما آمازون محصولات خریداری شده را برای مشتریان خود ارسال می‌کند و قصد کنسل کردن سفارشات را ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone