🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11570.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اینتل به کارمندان واکسینه شده ۲۵۰ دلار پاداش می‌دهد

اینتل با هدف تشویق کارمندان به دریافت واکسن کرونا، به نیروهای واکسینه شده تمام وقت پاداش ۲۵۰ دلاری و به کارمندان با قرارداد ساعتی معادل ۱۰۰ دلار کوپن غذا هدیه می دهد. اما برخلاف برخی ...

اینتل با هدف تشویق کارمندان به دریافت واکسن کرونا، به نیروهای واکسینه شده تمام وقت پاداش ۲۵۰ دلاری و به کارمندان با قرارداد ساعتی معادل ۱۰۰ دلار کوپن غذا هدیه می دهد. اما برخلاف برخی از شرکت‌های دیگر، دریافت واکسن را الزامی نکرده است.

اینتل اعلام کرد افرادی که پیش از اعلام این موضوع واکسینه شده بودند نیز می‌توانند از پاداش‌های اینتل استفاده کنند. «پت گلسینگر» مدیر عامل اینتل برنامه تشویقی این شرکت را توسط یک ایمیل که در توییتر به اشتراک گذاشته شد به کارکنان خود اعلام کرده است. او - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - در این ایمیل نوشت:

داده‌ها نشان می‌دهد که واکسیناسیون یک عامل مهم در پایان همه‌گیری است. با این وجود خطر عفونت در افراد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - واکسینه شده حدود سه برابر کاهش می‌یابد و خطر بیماری شدید - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - یا مرگ ده برابر یا بیشتر کاهش پیدا می‌کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس

در حال حاضر اینتل الزامی به ارائه گواهی واکسیناسیون برای حضور در محل کار ندارد. با این وجود سایر شرکت‌های فناوری از جمله گوگل، فیسبوک و اوبر از کارمندانی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - که باید به دفاتر کار بازگردند - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - درخواست گواهی واکسیناسیون کرده‌اند. همچنین بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری به دلیل شیوع دوباره موج همه‌گیری مجبور شدند بازگشت کارمندان به دفاتر را به تعویض بیندازند و آن را دوباره ارزیابی کنند.

حتی اگر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - برخی از شرکت‌ها هنوز در مورد نیاز به اثبات واکسیناسیون کارمندان خود تصمیم نگرفته‌اند، مدیران AT&T تا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - ۱۹ مهر و کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز نیز تا تاریخ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - ۳ آبان باید واکسینه شوند. همچنین پنتاگون از ارتش ایالات متحده نیز می‌خواهد که در صورت تایید سازمان غذا و دارو - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - تا ۲۴ شهریور یا زودتر به صورت کامل واکسینه شود.

به گفته سخنگوی اینتل، این شرکت به کارکنان خود اجاره می‌دهد تا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - برای انجام هر نوبت واکسیناسیون حداکثر چهار ساعت مرخصی با حقوق داشته باشند. همچنین اینتل برنامه تشویقی خود را برای کارکنان کشورهایی که هنوز به واکسن دسترسی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر داراب استان فارس - ندارند، تمدید خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone