🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11587.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

۱۰۰ نهاد فعال حقوق شهروندی خواستار لغو برنامه مبارزه با کودک آزاری اپل شدند

ائتلافی از ۱۰۰ نهاد فعال حوزه حقوق شهروندی و حریم خصوصی در نامه‌ای سرگشاده از اپل درخواست کردند تا طرح جنجالی اخیر جهت در نظر گرفتن ابزارهای نظارتی در محصولات خود برای مبارزه با کودک ...

ائتلافی از ۱۰۰ نهاد فعال حوزه حقوق شهروندی و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - حریم خصوصی در نامه‌ای سرگشاده از اپل درخواست کردند تا طرح جنجالی اخیر جهت در نظر گرفتن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - ابزارهای نظارتی در محصولات خود برای مبارزه با کودک آزاری را لغو کند.

گروه‌های مهم و تاثیرگذاری مانند اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، بنیاد مرزهای الکترونیک، پروژه تور و Access Now در کنار برخی دیگر از نهادهای فعال آمریکایی، بریتانیایی و بین‌المللی در نگارش نامه مذکور نقش داشته‌اند. اپل چندی قبل اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - بود که قصد دارد از فناوری جدیدی در iOS استفاده کند که می‌تواند موارد احتمالی پیرامون ذخیره تصاویر مرتبط با کودک آزاری را شناسایی نماید که هدف آن جلوگیری از انتشار و گسترش چنین محتواهایی است. اپل همچنین از لایه‌های محافظتی جدیدی رونمایی کرده است که می‌تواند به کمک الگوریتم‌های یادگیری ماشینی اقدام به شناسایی تصاویر مستهجن در اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - iMessages کند. همچنین والدین - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - کودکان زیر ۱۲ سال - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - می‌توانند از دریافت چنین پیام‌هایی در دستگاه فرزندانشان باخبر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - شوند.

در بخشی از این نامه نوشته شده است که:

اگرچه چنین قابلیت‌هایی جهت محافظت از کودکان و جلوگیری از گسترش محتوای مرتبط با کودک آزاری در نظر گرفته شده‌اند، اما نگرانی ما را پیرامون استفاده از آن‌ها به عنوان ابزاری برای سانسور آزادی بیان، تهدید حریم خصوصی کاربران و امنیت افراد مختلف در سطح جهان برانگیخته است که می‌تواند نتایج مخربی برای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - بسیاری از کودکان نیز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - به همراه داشته باشد. زمانی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - که قابلیت در پشتی درون یک اپلیکیشن قرار بگیرد، دولت‌ها می‌توانند اپل را مجبور به سوء استفاده از آن کنند تا محتوای دلخواه آن‌ها را بیابد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان

اپل در صفحه مرتبط با ایمنی کودکان در سایت خود توضیحاتی پیرامون طرح جدیدش داده است. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - قابلیت گفته شده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - می‌تواند اقدام به اسکن تصاویر پیش از آپلود روی آی‌کلاد کند و بدون تهیه نسخه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - پشتیبان از تصویر روی سرویس ابری اپل، امکان اسکن کردن آن وجود نخواهد داشت. همچنین اپل اعلام - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - کرده است که حد آستانه‌ای را برای هر حساب کاربری در نظر گرفته است و اگر چنین رخدادی به دفعات صورت بگیرد، گزارش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - آن ارسال می‌شود. در گذشته نیز فناوری مشابه جهت اسکن کردن فایل‌های درون ایمیل‌ها توسط اپل و سایر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - ارائه‌کنندگان سرویس ایمیل مورد استفاده قرار گرفته بود. 

اپل در پاسخ به اعتراض‌های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - وارد شده به قابلیت جدید خود، اعلام کرده است که اسکن تصاویر تنها برای یافتن محتوای مربوط به کودک آزاری صورت می‌گیرد و هیچ درخواستی از سوی دولت‌ها برای گسترش کاربردهای آن را قبول نخواهد کرد. در سوی دیگر برخی فعالان معتقدند که محو کردن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر چمخاله استان گیلان - تصاویر مستهجن در اپلیکیشن iMessages ممکن است در نهایت کودکان را در معرض خطر بیشتری قرار دهد و رمزنگاری end to end موجود در اپ را نیز از بین ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone