🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11567.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تعداد کاربران فعال ماهانه دستیار صوتی شیائومی از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت

شیائومی اعلام کرد که Xiao AI دستیار صوتی هوشمند این شرکت اکنون به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرده و تعداد کاربران فعال ماهانه آن از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است. این اطلاعیه ...

شیائومی اعلام کرد که Xiao AI دستیار صوتی هوشمند این شرکت اکنون به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرده و تعداد کاربران فعال ماهانه آن از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - کرده است.

این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - اطلاعیه توسط حساب - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - رسمی Xiao AI در شبکه اجتماعی چینی ویبو و همراه با یک پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شد. Xiao AI سیستم هوش مصنوعی صوتی شرکت چینی شیائومی است که با محصولات هوشمند مختلف این شرکت نیز سازگاری دارد. در این پست همچنین اضافه شده است که دستیار صوتی شیائومی در ۴ سال توسعه خود بیش از ۵ ارتقا اصلی و ۹۱.۷ میلیارد تعامل صوتی به همراه داشته است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان

قابل ذکر است که دستیار هوشمند شیائومی همچنین با سایر محصولات هوشمند این شرکت نیز سازگاری دارد. این سیستم در اسپیکر‌های مختلف، تلویزیون‌های سری Mi و گوشی‌های محبوب این شرکت نیز از پیش نصب شده است. علاوه بر این سیستم شیائومی در حال حاضر، بیشتر در دسته محصولات مربوط به تناسب اندام، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - خانه هوشمند، محصولات - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - پوشیدنی، دفتر هوشمند، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - سرگرمی کودکان، سفرهای هوشمند، یادگیری هوشمند و سایر موارد یافت می‌شود.

در سال ۲۰۲۰، این شرکت به صورت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - رسمی در رویداد کنفرانس توسعه دهندگان شیائومی در چین از Xiao AI 5.0 رونمایی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان - کرد. این نسخه برای کمک به کاربران در زندگی روزمره خود با قابلیت دستیار صوتی ارتقا یافته و بهینه‌سازی‌های مختلف هوش مصنوعی برای تمام موارد استفاده ارائه شده است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهرضا استان اصفهان

شیائومی در چند وقت گذشته پیشرفت‌های زیادی در زمینه هوش مصنوعی داشته است. شرکت چینی هفته گذشته برای اولین بار از ربات چهارپای CyberDog با قیمت ۱۵۰۰ دلار رونمایی کرد و اولین ویدیو رسمی آن را به اشتراک گذاشت.

سامسونگ نیز اخیرا از عملکرد خوب دستیار هوشمند صوتی بیکسبی خبر داده بود و اشاره کرد که بیکسبی اکنون ۳۵ درصد سریع‌تر روی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ کار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلباد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** جارو برقی بوش شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone