🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11585.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اینتل پیش نمایشی از جزئیات پردازنده‌های سری Alder Lake منتشر کرد

اینتل به تازگی پیش نمایشی از نسل دوازدهم پردازنده‌های خود با نام Alder Lake منتشر کرده است که جزئیاتی پیرامون ترکیب جدید هسته‌ها در محصولات مختلف برای دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌ها را مشخص می‌کند. پردازنده‌های سری ...

اینتل به تازگی پیش نمایشی از نسل - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دوازدهم پردازنده‌های خود با نام Alder Lake منتشر کرده است که جزئیاتی پیرامون ترکیب جدید هسته‌ها در محصولات مختلف برای دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌ها را مشخص می‌کند.

پردازنده‌های سری Alder Lake به - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جای استفاده از هسته‌های یکپارچه، از معماری ترکیبی بهره خواهند برد که هسته‌های پرقدرت با - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مصرف انرژی بالا را در کنار هسته‌های کم مصرف و بهینه برای امور معمولی قرار می‌دهد. محصولات این سری براساس استاندارد اینتل ۷ توسعه خواهند یافت که معماری ساخت ۱۰ نانومتری را ارائه می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود پردازنده‌های ۷ نانومتری سری Meteor Lake اینتل از سال ۲۰۲۳ در دسترس خریداران قرار گیرد.

تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

هسته‌های Golden Cove جایگزین هسته‌های Willow Cove خواهند شد که در نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل مورد استفاده قرار گرفته بودند. اینتل ادعا دارد هسته‌های Gracemont نیز بهینه‌ترین محصولات مبتنی بر استاندارد x86 هستند که هنگام انجام - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عملکردهای تک رشته‌ای می‌توانند ۴۰ درصد بازده بیشتر با مصرف انرژی ثابت را نسبت به سری Skylake از خود - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ارائه دهند.

هسته‌های قدرتمند مورد بحث در - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذشته بیشتر برای سری پردازنده‌های بالارده Core بکار می‌رفتند درحالی که هسته‌های کم مصرف و بهینه به سری‌های ارزان مانند Atom تعلق داشتند. اینتل از سال گذشته همزمان با معرفی سری Lakefield رویکرد جدیدی جهت استفاده - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ترکیبی از هسته‌ها را در - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیش گرفت اما این پردازنده‌ها در محصولات ضعیف و معدودی مانند تینکپد X1 فولد ظاهر شدند. البته مایکروسافت در نظر داشت چنین پردازنده‌ای را در سرفیس - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نئو بکار بگیرد اما در نهایت کنار گذاشته شدن ویندوز 10X موجب فراموشی این تصمیم شد.

تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اینتل از فناوری زمان‌بندی جدید خود با نام Thread Director نیز رونمایی کرده است که می‌تواند اولویت‌بندی پردازش‌ها را برای هسته‌های مختلف با بهره‌وری بیشتری مشخص کند. برای مثال محاسبات ضروری به هسته‌های قدرتمند تعلق خواهند گرفت درحالی که پردازش‌های پس‌زمینه به هسته‌های کم مصرف اختصاص داده - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌شوند. همچنین اینتل در حال همکاری با مایکروسافت است تا مطمئن شود فناوری گفته شده به بهترین شکل در ویندوز ۱۱ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته اینتل اولین شرکتی نیست که از معماری ترکیبی هسته‌ها در محصولات خود استفاده می‌کند و چنین مفهومی - تعمیرات جارو برقی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای اولین‌بار به عنوان big.LITTLE از سوی ARM معرفی شد و یکی از دلایل سلطه تراشه‌های اسنپدراگون در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌‌عامل اندروید محسوب می‌شود. اپل هم در محصولات سفارشی خود از جمله تراشه آیفون و پردازنده M1 مک از چنین ترکیبی بهره گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فام گل نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوبید؟ سایت ***** جارو برقی الکترو لوکس ZUOQUATTRO شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone