🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11555.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و رندرهای فسیل Gen 6 با پشتیبانی از WearOS فاش شد

با وجودی که Fossil ابتدا اعلام کرده بود برای ارتقا ساعت‌های هوشمند فعلی خود به WearOS هیچ برنامه‌ای ندارد، اما در ادامه مشخص شد که «فسیل Gen 6» از سیستم عامل پوشیدنی گوگل بهره خواهد برد. ...

با وجودی که Fossil ابتدا اعلام کرده بود برای ارتقا ساعت‌های هوشمند فعلی خود به WearOS هیچ برنامه‌ای ندارد، اما در ادامه مشخص شد که «فسیل Gen 6» از سیستم عامل پوشیدنی گوگل بهره خواهد برد. اکنون مشخصات و رندرهای این ساعت هوشمند به اشتراک گذاشته شده است.

فسیل Gen 6 احتمالا در اندازه‌های ۴۴ و ۴۲ میلی متری روانه بازار می‌شود و تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم خواهد بود. همانطور که در تصاویر مشخص است، ساعت هوشمند این شرکت دارای سه دکمه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - از جمله تاج مرکزی در لبه سمت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - راست آن است. همچنین احتمالا بندهایی از جنس چرم، پارچه یا فلز داشته باشد.

ساعت هوشمند جدید گروه Fossil همچنین از یک پنل ۱.۲۸ اینچی اولد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - بهره می‌برد که وضوح تصویر ۴۱۶ در ۴۱۶ پیکسل را ارائه می‌کند و نمایشگری همیشه روشن دارد. همچنین از چیپست اسنپدراگون +Wear ۴۱۰۰ مجهز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - به پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی ARM Cortex-A53 و گرافیک Adreno A504 به همراه ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

فسیل Gen 6 با یک بار شارژ کامل - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌تواند تا یک روز دوام بیاورد. علاوه بر این با فعال کردن حالت صرفه جویی انرژی، می‌تواند چندین روز دوام بیاورد. شارژ کامل ساعت هوشمند حدود ۱ ساعت طول می‌کشد و در مدت ۳۰ دقیقه ۸۰ درصد ظرفیت باتری آن - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - شارژ خواهد شد. - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - در نهایت سیستم عامل WearOS روی آن اجرا می‌شود که با این وجود به طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها دسترسی خواهد داشت.

برخی ویژگی‌های ردیابی سلامت مانند سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، مانیتور خواب، کالری سوزانده شده، شمارنده گام و موارد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - دیگری نیز در فسیل Gen 6 دیده می‌شود. همچنین طبق رندرهای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - ارائه شده به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - نظر می‌رسد ساعت جدید گروه Fossil به واچ‌فیس جدیدی مجهز خواهد شد.

فسیل Gen 6 در سه نسخه برای زنان و مردان عرضه می‌شود که از ۵ مهر با محدوده قیمت ۲۹۹ یورو و ۳۲۹ یورو - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سیاهکل استان گیلان - (۳۴۹ دلار و ۳۸۴ دلار) روانه بازار آلمان می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone