🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11560.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه اقدام به ساخت، ادغام و حذف پارتیشن در ویندوز ۱۰ کنیم؟

تعریف پارتیشن یکی از اولین مراحلی است که باید هنگام نصب سیستم عامل جدید روی هارد صورت بگیرد. در ویندوز به طور معمول یک پارتیشن برای نصب سیستم عامل و نگهداری از فایل‌های سیستمی و ...

تعریف پارتیشن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - یکی از اولین مراحلی است که باید هنگام نصب سیستم عامل جدید روی هارد صورت بگیرد. در ویندوز به طور معمول یک پارتیشن برای نصب سیستم عامل و نگهداری از فایل‌های سیستمی و نرم افزارها انتخاب می‌شود که به صورت پیش فرض با حرف C مشخص شده است.

اگرچه می‌توان تنها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - اقدام به ساخت یک پارتیشن روی هارد کرد اما معمولاً توصیه می‌شود که فایل‌های غیر سیستمی در پارتیشن‌های دیگر ذخیره شوند تا از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - کُند شدن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - عملکرد دستگاه با گذشت زمان جلوگیری به عمل آید. همچنین می‌توان از پارتیشن‌ها در جهت ساخت بوت چندگانه استفاده کرد که امکان استفاده از چند سیستم عامل به صورت همزمان را فراهم می‌کند. برخی پارتیشن‌ها هم تنها برای بازیابی اطلاعات یا نصب ابزارهای عیب‌یابی در نظر گرفته می‌شوند. با این حال ممکن است گاهی اوقات مدیریت پارتیشن در ویندوز ۱۰ کمی دشوار شود؛ اما کاربران تنها با تسلط بر چندین مورد می‌توانند به راحتی پارتیشن‌های سیستم خود را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - سازمان‌دهی کنند.

فهرست مطالب

پارتیشن‌ بندی هارد در ویندوز ۱۰

اگر تاکنون اقدام به پارتیشن‌ بندی هارد دستگاه خود نکردید یا می‌خواهید یک پارتیشن را به چند - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - پارتیشن جدید تقسیم کنید، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - می‌توانید با دنبال کردن مراحل گفته شده به هدف خود دست پیدا کنید. برای شروع کلید میانبر Win + R را فشار دهید تا ابزار Run اجرا شود. اکنون عبارت diskmgmt.msc را درون قسمت مشخص شده، تایپ کنید و سپس کلید Ok - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - را انتخاب نمایید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

حالا برنامه Disk Management ویندوز ظاهر می‌شود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - که جهت مدیریت پارتیشن‌ها به کار می‌رود. تمامی پارتیشن‌های موجود روی دستگاه شما در لیست نمایش داده می‌شوند. در قدم بعدی روی درایوی که قصد پارتیشن‌بندی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - آن را دارید راست کلیک کنید و پس از آن روی گزینه Shrink Volume کلیک - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - نمایید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

پنجره‌ای مانند تصویر پایین نمایش داده خواهد شد که در آن می‌توانید مقدار حجم مورد نظر برای ساخت پارتیشن جدید را وارد کنید. در واقع مقداری که در این قسمت تعریف می‌شود، فضایی خواهد بود که از درایو اصلی به پارتیشن جدید اختصاص پیدا می‌کند. همچنین فضای درایو اولیه پس از تقسیم‌بندی در سطر دوم قابل مشاهده است. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - پس از وارد کردن مقدار دلخواه، روی کلید Shrink کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

پس از تقسیم‌بندی درایو، متوجه خواهید شد که فضای جدیدی در لیست دستگاه شما به عنوان فضای اختصاص نیافته (Unallocated) با رنگ سیاه مشخص شده است. برای اختصاص این فضا به یک پارتیشن جدید روی آن راست کلیک کنید و پس از آن گزینه New Simple Volume را از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - میان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - گزینه‌های موجود در لیست انتخاب - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - نمایید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

در پنجره‌ بعدی باید مقدار فضای اختصاص نیافته جهت قرارگیری در پارتیشن جدید را وارد کنید. به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - صورت پیش فرض تمام مقدار فضای گفته شده در نظر گرفته شده است؛ اما - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - اگر می‌خواهید چندین پارتیشن ایجاد نمایید باید میزان مورد نظر خود را برای هر کدام در نظر بگیرید. پس از آن روی کلید Next کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

مرحله بعدی مرتبط با مشخص کردن جزئیات پارتیشن جدید خواهد بود. در بخش Volume Label باید عنوان دلخواه خود برای پارتیشن را تعریف کنید. در قسمت File System هم نوع پارتیشن قابل انتخاب است و توصیه می‌شود آن را روی NTFS تنظیم کنید. پس از اتمام موارد گفته شده روی کلید Next کلیک نمایید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

اکنون درایو اولیه به پارتیشن جدیدی تقسیم شده است. اگر تمامی فضای اختصاص نیافته را مورد استفاده قرار ندادید، می‌توانید مراحل بالا را برای تعریف پارتیشن جدید تکرار کنید.

حذف پارتیشن‌ها در ویندوز ۱۰

برنامه Disk Management تنها برای ساخت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - پارتیشن‌های جدید مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و سایر امکانات - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - مورد نیاز برای مدیریت پارتیشن در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - ویندوز از جمله حذف آن‌ها را ارائه می‌دهد. برای شروع عبارت زیر را در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - منوی جستجوی ویندوز وارد کنید و سپس کلید Enter - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - را فشار دهید:

Create and format hard disk partitions

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

در صفحه باز شده می‌توانید لیست تمامی پارتیشن‌های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - موجود روی دستگاه خود را مشاهده کنید. 

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

روی پارتیشنی که قصد حذف کردن آن را دارید، راست کلیک کنید و پس از آن گزینه Delete Volume را انتخاب نمایید. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - در پنجره هشدار باز شده روی Yes کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

پس از حذف پارتیشن، فضای آن به عنوان اختصاص نیافته و به رنگ دیگری مشخص می‌شود. اکنون می‌توانید این فضا را به سایر پارتیشن‌ها اضافه کنید یا با آن پارتیشن جدیدی بسازید.

ادغام پارتیشن‌ها در ویندوز ۱۰ (روش اول)

اگر از ساخت پارتیشن‌های متعدد در سیستم خود پشیمان هستید، می‌توانید به سادگی آن‌ها را با یکدیگر ادغام نمایید. برای انجام چنین کاری دو روش وجود دارد که هر کدام از آن‌ها را به صورت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - جداگانه توضیح خواهیم داد.

در اولین روش برای ادغام پارتیشن‌ها، دوباره به برنامه Disk Management می رویم. برای شروع باید اقدام به حذف یکی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - از پارتیشن‌های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - مورد نظر برای ادغام با دیگری کنید، پس بهتر است که داده‌های موجود در آن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - را به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - محل دیگری انتقال دهید. برای حذف پارتیشن از مراحل گفته شده در قسمت قبلی استفاده نمایید. برای اجرای ابزار مدیریت پارتیشن می‌توانید از کلید میانبر Win + X هم استفاده کنید و پس از آن در لیست گزینه مرتبط را انتخاب نمایید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

مانند بخش‌های قبلی، لیستی از تمامی درایوهای سیستم و پارتیشن‌های آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. روی پارتیشن مورد نظر که قصد افزایش حجم آن را دارید، راست کلیک کنید و سپس گزینه Extend Volume را از میان موارد موجود در لیست انتخاب نمایید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

در پنجره Extend Volume Wizard مقدار فضای اختصاص نیافته را وارد کنید و پس از آن کلید Next را بزنید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

اکنون فضای اختصاص نیافته که حاصل حذف یک پارتیشن بود، به پارتیشن دیگری اضافه می‌شود و در واقع دو پارتیشن با یکدیگر ادغام خواهند شد؛ اما توجه داشته باشید که این فرایند با پاک شدن اطلاعات موجود در یکی از پارتیشن‌ها صورت می‌گیرد.

ادغام پارتیشن‌ها در ویندوز ۱۰ (روش دوم)

برای ادغام پارتیشن در ویندوز ۱۰ می‌توان از ابزار Command Prompt هم استفاده کرد که اگرچه محیط گرافیکی ندارد اما جزئیات بیشتری را در معرض نمایش قرار می‌دهد. برای شروع روی استارت منو کلیک کنید و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - سپس عبارت diskpart.exe را وارد نمایید و در نهایت کلید Enter را فشار دهید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

در پنجره نمایش داده شده عبارت list volume را وارد نمایید و کلید Enter را بزنید. اکنون لیستی از پارتیشن‌های موجود روی دستگاه نمایش داده می شود. 

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

برای ادغام دو پارتیشن با یکدیگر مانند روش قبلی، ابتدا باید اقدام به حذف یکی از آن‌ها کنیم. در همین راستا عبارت زیر را درون کنسول وارد کنید:

Select volume DiskLetter

در دستور بالا به جای عبارت DiskLetter نام پارتیشن مورد نظر را جهت حذف کردن جایگزین کنید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

پس از آن دستور delete volume را تایپ کنید تا پارتیشن انتخاب شده، حذف شود. بدیهی است که با انجام چنین کاری، اطلاعات موجود در پارتیشن هم حذف می‌شود. اکنون پارتیشن برای ادغام با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - پارتیشن دیگری آماده شده است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

حالا دوباره با استفاده از دستور قبلی، پارتیشن مورد نظر جهت افزایش حجم را انتخاب کنید و در نهایت عبارت extend را تایپ کرده و کلید Enter - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - را فشار دهید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران

اگر تمامی موارد گفته شده را به درستی انجام داده باشید، پیامی مبنی بر انجام موفقیت آمیز فرایند نمایش داده خواهد شد.

هشدار!

توجه داشته باشید که برخی از موارد گفته شده در این آموزش ممکن است موجب حذف - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - شدن اطلاعات - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آمل استان مازندران - موجود روی حافظه دستگاه شود؛ در نتیجه توصیه می‌شود قبل از شروع کار، اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از داده‌های خود یا جابه‌جایی آن‌ها نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone