🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11551.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ مجهز به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر، تجربه تمام صفحه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. «زک نلسون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت آن را در مقابل خراش‌،‌ خمش و حرارت ...

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ مجهز به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر، تجربه تمام صفحه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. «زک نلسون» از کانال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت آن را در مقابل خراش‌،‌ خمش و حرارت مورد آزمایش قرار داده است.

اول از همه، دوربین جلوی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - دستگاه که در زیر نمایشگر قرار گرفته، برخلاف گوشی قبلی، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - تقریبا نامرئی است و می‌توان گفت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - هیچ اثری از آن دیده نمی‌شود. دلیل اصلی این امر تراکم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - پیکسلی بالای آن است. تفاوت عمده بین فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده شده در این مدل و گوشی سال گذشته ZTE در کیفیت نمایش است. زد‌تی‌ای میزان تراکم پیکسلی بالای دوربین سلفی را از ۲۰۰ پیکسل در هر اینچ اکسون ۲۰ به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ رسانده است. با این حال، عملکرد دوربین چندان تعریفی ندارد.

هنگامی که نمایشگر دستگاه حدود ۲۰ ثانیه یا بیشتر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - در معرض - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - شعله مستقیم قرار می‌گیرد، یک لکه سفید رنگ در آن ایجاد می‌شود که به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - نظر می‌رسد دلیل آن استفاده از پنل اولد باشد.

در آزمایش خراش، نمایشگر در سطح شش شروع به خراشیدن می‌کند و در سطح هفت شیارهای عمیقی روی آن شروع به شکل‌گیری می‌کند. قسمت نمایشگر بالای سنسور دوربین نیز در برابر خط و خش‌های جزئی مصون است. با این وجود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر دستگاه حتی پس از شیارهای به وجود آمده در سطح هفت به درستی کار می‌کند.

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ از پلاستیک ساخته شده است اما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدای آن فلزی هستند. ماژول دوربین قرار گرفته در پنل پشتی نیز توسط یک لایه شیشه محافظت می‌شود.

گوشی تست خم شدن را نیز تقریبا با موفقیت پشت سر گذاشت که با توجه به میزان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - خم شدن آن تعجب آور است. در هنگام - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - خم شدن گوشی به عقب، صدای شکستن چیزی در داخل آن به گوش می‌رسد اما دستگاه به عملکرد عادی خود ادامه می‌دهد. به طور کلی، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - کیفیت ساخت گوشی برای یک دستگاه با قیمت حدود ۵۰۰ دلار بسیار مناسب است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone