🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11563.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A53 احتمالا با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می شود

به گزارش منابع آگاه بازار، سامسونگ قصد دارد گلکسی A53 را با سیستم دوربین مشابه نسل قبل یعنی گلکسی A52 و بهره مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند. در این گزارش ...

به گزارش منابع آگاه بازار، سامسونگ قصد دارد گلکسی A53 را با - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - سیستم دوربین مشابه نسل - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - قبل یعنی گلکسی A52 و بهره مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند.

در این گزارش ادعا شده است که دوربین اصلی گلکسی A53 مشابه مدل‌های موجود A52 خواهد بود و از همان لنز ۶۴ مگاپیکسلی نسخه قبل بهره می‌برد. سامسونگ سال ۲۰۱۹ از گلکسی A50 با دوربین اصلی ۲۵ مگاپیکسلی و در سال ۲۰۲۰ از گلکسی A51 با دوربین - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - اصلی ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد. همچنین گوشی‌های گلکسی A52 و A52s نیز از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان

با این حال برای گلکسی A53 باید تا اوایل سال ۲۰۲۲ منتظر ماند. گلکسی A52 سامسونگ اواخر سال گذشته معرفی شد، با این وجود می‌توان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - زمان تقریبی معرفی نسل جدید میان‌رده محبوب سامسونگ را اواخر سال جاری دانست. هنوز اطلاعات زیادی درباره - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - گوشی مشخص نشده و معلوم نیست که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

هر چند هنوز برای اعلام مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A53 بسیار زود است، اما برخی از آن‌ها را بر اساس گوشی‌های قبلی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - سری A50 می‌توان حدس زد. برای شروع اگر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - گوشی فقط در یک نسخه 5G روانه بازار شود، می‌توان انتظار داشت مانند گلکسی A52s از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G بهره ببرد. همچنین ممکن است باتری این دستگاه سرانجام ارتقا پیدا کند و سامسونگ یک بار دیگر از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی گلکسی A52 استفاده کند.

در بخش دوربین‌ها نیز علاوه بر سنسور اصلی ۶۴ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - مگاپیکسلی، سامسونگ می‌تواند مانند گلکسی A72 در میان‌رده آینده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - خود از لنز تله‌فوتو استفاده کند. همچنین به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سنقر استان کردستان - احتمال زیاد یک بار دیگر شاهد دوربین‌های ماکرو و عمق سنج ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود که طرفدار چندان زیادی ندارد اما تولید‌کنندگان چینی اصرار زیادی به استفاده از آن‌ها دارند.

با این وجود باید عنوان کرد که اخبار ارائه شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی سامسونگ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone