🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14943.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

جیمیل با قابلیت جدیدی بروز شد؛ انتقال مستقیم تصاویر پیوست شده به گوگل فوتوز

در بروزرسانی جدید جیمیل، کاربران می‌توانند عکس‌های پیوست شده در ایمیل را مستقیما و با استفاده از یک دکمه میانبر به حساب گوگل فوتوز خود منتقل کنند. این روز‌ها روش‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن ...

در بروزرسانی جدید جیمیل، کاربران می‌توانند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - عکس‌های پیوست شده در ایمیل را مستقیما و با استفاده از یک دکمه میانبر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - به حساب گوگل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - فوتوز خود منتقل کنند.

این روز‌ها روش‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها وجود دارد که این کار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. با این حال برخی افراد هنوز هم برای ارسال تصاویر خود از روش‌های قدیمی مانند ایمیل استفاده می‌کنند. گوگل قابلیت جدیدی در اختیار این دسته از افراد قرار داده است که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - می‌توانند تصاویر پیوست شده در جیمیل خود را به صورت مستقیم در گوگل فوتوز ذخیره کنند. گوگل از بروزرسانی جدیدی برای سرویس ایمیل خود خبر داد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - که حاوی ویژگی قابل توجهی برای کاربران سرویس‌های گوگل است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلاندر نسخه بروزرسانی شده و جدید سرویس جیمیل، دکمه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - جدیدی تحت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - عنوان «ذخیره‌سازی در عکس‌ها» (Save to Photos) در کنار گزینه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - «افزودن به درایو» اضافه می‌شود. پس از کلیک کردن روی این دکمه جدید، عکس‌های پیوست شده به طور خودکار در گوگل فوتوز ذخیره خواهد شد.

البته در حال حاضر این ویژگی محدودیت‌هایی نیز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - دارد که انتظار می‌رود با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - گذشت زمان برطرف شوند. برای مثال گفته می‌شود این ویژگی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - در حال حاضر فقط از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - تصاویر با فرمت JPEG پشتیبانی می‌کند و همچنین به نظر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - می‌رسد در ابتدا فقط در دسترس نسخه وب جیمیل قرار بگیرد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان

با این ویژگی، گوگل امیدوار است روند ذخیره کردن تصاویر از جیمیل را برای کاربران خود آسان‌تر کند تا نیاز به دانلود و انتقال دستی آن‌ها به گوگل فوتوز نداشته باشند. قابلیت جدید به صورت پیش‌فرض فعال است و در دسترس کاربران Google Workspace و G Suite به علاوه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رشت استان گیلان - تمام افرادی که حساب شخصی گوگل دارند قرار خواهد گرفت، اما در دسترس قرار گرفتن آن برای تمام کاربران ممکن است حدود ۱۵ روز زمان ببرد.

اگر همچنان از سرویس گوگل فوتوز استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که در چند وقت گذشته تغییرات و ویژگی‌های جدیدی برای آن از جمله «متحرک کردن تصاویر» و «دسته بندی تصاویر بر اساس عناصر جزئی» معرفی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone