🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11601.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نصر تهران از تیم‌ها برای شرکت در پویش «خود اظهاری مبالغ دریافتی از صندوق نوآوری» دعوت کرد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در واکنش به عدم انتشار شفاف نام شرکت‌های دریافت‌کننده‌ی وام 50 میلیارد تومانی از صندوق نوآوری و شکوفایی پویش «خود اظهاری مبالغ دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی» را ...

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در واکنش به عدم انتشار شفاف نام شرکت‌های دریافت‌کننده‌ی وام 50 میلیارد تومانی از صندوق نوآوری و شکوفایی پویش «خود اظهاری مبالغ دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی» را راه‎‌اندازی کرد. این سازمان در این پویش از خود تیم‌ها خواسته که اسم شرکت، مبلغ دریافتی و تاریخ دریافت وام خود را طی نامه‌ای به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ارسال کرده و یا به انتشار این موارد در شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - اقدام کنند.

چندی پیش ریاست صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - کرد که مبالغ هنگفتی (نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان) توسط این سازمان به شرکت‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - دانش‌بنیان به صورت وام اعطا شده و زمانی که فعالین اکوسیستم فناورانه کشور خواستار انتشار شفاف دریافت کنندگان این وام‌ها شدند، خبری از این موضوع نشد. کمی بعدتر صندوق نوآوری اعلام کرد که خود شرکت‌ها تمایلی به انتشار اسامی‌شان به خاطر بازار رقابت در کشور و دیگر موارد ندارند؛ موضوعی که از نظر بسیاری از کارشناسان توجیه منطقی برای عدم انتشار لیست نبود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس

«حسین اسلامی»، رئیس هیأت مدیره‌ی نصر تهران، طی نامه‌ای  در تاریخ 8 اردیبهشت 1400 و به شماره‎‌ی 271/ص ت صراحتا از «علی وحدت»، ریاست صندوق نوآوری درخواست کرد جهت تنویر افکار عمومی، نام شرکت‌های دریافت‌کننده‌ وام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - و مبالغ دریافت شده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - از سوی آنها را به صورت شفاف اعلام کند. در تاریخ 12 خرداد 1400، نصر تهران، دوباره در نامه‌ دیگری به شماره‌ی 711/ص ت 1400 خطاب به علی وحدت عنوان کرد که تمایل نداشتنِ شرکت‌های دریافت کننده وام به انتشار نامشان، توجیه قابل قبولی برای منتشر نکردن فهرست یاد شده نیست.

آنطور که نصر تهران گزارش داده، پس از تاریخ 20 خرداد، پیگیری‌های دبیرخانه‌ی نصر تهران در این رابطه ادامه داشت، اما علیرغم تماس‌های مکرر با سیاوش ملکی‌‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، پاسخ روشنی دریافت نشد. طی آخرین تماس دبیرخانه‌ی نصر تهران با «سیاوش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - ملکی‌فر» در تاریخ 13 تیر 1400 در خصوص پیگیری پاسخ به نامه‌ی 20 خرداد، بازهم نتیجه‌گیری حاصل نشده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس

گفتنیست ملکی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - فر طی یک مصاحبه تفصیلی با دیجیاتو دلایل تاخیر در انتشار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - اسامی شرکت‌ها را شرح داد.او در این مصاحبه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - اعلام کرد بسیاری از وام‌های اعطا شده از طریق سیستم بانکی بوده و محدودیت‌های قوانین بانکی اجازه انتشار این اسامی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - را به صورت عمومی نمی‌دهد. ملکی فر تاکید کرد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - که ریز اسامی دریافت کنندگان وام در دست هیات امنای این سازمان نظیر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - وزیر ارتباطات و رییس سابق بانک مرکزی و ریاست جمهوری و معاونت علمی ریاست جمهوری و... قرار دارد اما انتشار عمومی آنها چالش‌هایی به همراه دارد. ملکی فر در این مصاحبه وعده داد که آنها سعی دارند تا این چالش را با بانک‌ها حل کنند و تا قبل از پایان دولت اسامی را منتشر کنند.

امروز کمتر از یک ماه به پایان عمر دولت فعلی باقی مانده و هنوز خبری از انتشار اسامی نشده است. پیش از فراخوانی که نصر تهران اخیار منتشر ساخته است، برخی از تیم‌های دانش بنیان در شبکه اجتماعی توییتر شروع به انتشار مبلغ دریافتی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - از صندوق - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - نوآوری و دیگر جزییات آن کرده بودند اما در حال حاضر نصر تهران فراخوان خود را به صورت رسمی منتشر ساخته و انتظار می‌رود که به تعداد تیم‌هایی که در این باره خوداظهاری کردند، افزوده شود.

نصر تهران از کلیه شرکت‌های استارت‌آپی که از صندوق - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - نوآوری و شکوفایی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - وام دریافت کرده‌اند تقاضا کرده اسم شرکت، مبلغ دریافتی و تاریخ دریافت وام خود را طی نامه‌ای به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ارسال کرده و یا به انتشار این موارد در شبکه‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - اجتماعی اقدام کنند. در متن این دعوتنامه تاکید شده که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - «در صورت تمایل به شرکت در این پویش، از هشتگ «شفافیت» استفاده کرده و سازمان نظام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر داراب استان فارس - صنفی رایانه‌ای استان تهران را نیز تگ کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone