🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11603.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ از چیپ اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام قدرتمندتر خواهد بود

گزارشی که از محصول مشترک سامسونگ و AMD یعنی اگزینوس ۲۲۰۰ منتشر شده، نشان می‌دهد که این چیپست در بخش CPU از اسنپدراگون ۸۹۵ و در بخش GPU علاوه بر تراشه کوالکام، از A15 بایونیک ...

گزارشی که از محصول مشترک سامسونگ و AMD یعنی اگزینوس ۲۲۰۰ منتشر شده، نشان می‌دهد که این چیپست در بخش CPU از اسنپدراگون ۸۹۵ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - و در بخش GPU علاوه بر تراشه کوالکام، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - از A15 بایونیک اپل هم قدرت بیشتری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - دارد.

به گفته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - منبع آگاهی به نام TheGalox، اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ این فرصت را دارد تا برای اولین بار از حیث قدرت پردازش و عملکرد گرافیکی در مقایسه با چیپست بعدی کوالکام که احتمالا اسنپدراگون ۸۹۵ نام می‌گیرد، قوی‌تر ظاهر شود. چیپست بعدی سامسونگ حتی می‌تواند در فعالیت‌های گرافیکی از چیپست بعدی اپل یعنی A15 بایونیک هم قدرت بیشتری داشته باشد، اما احتمالا رقابت در زمینه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - پردازش‌های CPU را به تراشه اپل واگذار خواهد کرد.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات و جزئیات دیگری در این زمینه در دسترس نیست و منبع گزارش هم داده بیشتری منتشر نکرده است. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - او صرفا می‌گوید قدرتمندترین چیپست‌های پرچمدار بازار از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - نظر توان گرافیکی به ترتیب اگزینوس ۲۲۰۰، A15 بایونیک و اسنپدراگون ۸۹۵ خواهند بود. این رده‌بندی از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - نظر CPU به A15 بایونیک، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۹۵ تبدیل می‌شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان

چندی پیش یک منبع آگاه دیگر با انتشار بنچمارک 3D Mark Wildlife GPU از برتری اگزینوس ۲۲۰۰ نسبت به A14 بایونیک و اسنپدراگون ۸۸۸ خبر داده بود. تراشه سامسونگ در آن آزمایش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - امتیاز ۸۱۳۴ را کسب کرده بود در حالی که اپل به امتیاز ۷۶۶۸ و اسنپدراگون ۸۸۸ به امتیاز ۵۳۸۲ رسیده بود.

تراشه حاصل از همکاری مشترک سامسونگ و AMD در بخش گرافیک از معماری RDNA2 استفاده می‌کند و همین مسئله ظاهرا باعث می‌شود هیچ چیپست دیگری نتواند روی دست آن بلند شود. البته اگزینوس ۲۲۰۰ در بنچمارک Mark Wildlife از هسته‌های Cortex-A77 استفاده کرده بود، پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این چیپست با برخورداری از هسته‌های Cortex-X2 و Cortex-A710 عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

در مجموع به نظر می‌رسد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - که عزم سامسونگ امسال برای کنار زدن رقبا در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - زمینه چیپست‌های موبایل جدی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خمام استان گیلان - است و احتمالا در این زمینه موفق خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone