🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11597.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A52s با چیپ اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی‌های سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 720G و 750G معرفی شدند. نسخه جدیدی از این سری با شماره مدل SM-A528B و منتسب به گلکسی A52s در گیک‌بنچ رویت شده ...

گوشی‌های سامسونگ گلکسی A52 و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - A52 5G به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 720G و 750G معرفی شدند. نسخه جدیدی از این سری با شماره مدل SM-A528B و منتسب به گلکسی A52s در گیک‌بنچ رویت شده که ظاهرا قرا است با تراشه قدرتمندتری عرضه شود.

موبایل جدید احتمالا با نام گلکسی A52s و بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در بنچمارک مربوطه اسم رمز «Lahaina» ذکر شده که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - مربوط به اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است. اما به وضوح به این تراشه در بنچمارک اشاره نشده است. البته باید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - در نظر داشت که امتیازهای مربوط به این دستگاه مشابه امتیاز بنچمارک آنر ۵۰ است.

دستگاه منتسب به گلکسی A52s در بنچمارگ گیک‌بنچ با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رم ۸ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - گیگابایتی در تست‌ها وارد شده و در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۷۷۱ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۷۸۸ را از آن خود کرده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان

گفتنی است چیپست 778G در مقایسه با تراشه 750G با فرآیند پیشرفته‌تر ۶ نانومتری TSMC در مقابل فرآیند ۸ نانومتری سامسونگ توسعه یافته و دارای هسته‌های پردازشی جدیدتر مبتنی بر Cortex-A78 به جای A77 است. همچنین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - GPU این مدل آدرنو 642L در مقابل آدرنو 619L است. تراشه جدید همچنین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - از مودم 5G سریعتر (تا ۳.۳ گیگابیت بر ثانیه) و اتصال محلی بهتر با پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ بهره می‌برد.

برخی منابع آگاه می‌گویند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - احتمالا گلکسی A52s در سه ترکیب رنگ مشکی، سفید و سبز روشن در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. هرچند این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - احتمال وجود دارد که با رنگ‌های متنوع‌تری نیز در دسترس کاربران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - قرار بگیرد. به نظر می‌رسد بعید است کره‌ای‌ها بخواهند این گوشی هوشمند را در رویداد آنپکد آتی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشهد استان خراسان - خود در مورخ ۲۰ مرداد ماه معرفی کنند و علاقه‌مندان باید منتظر رویداد رونمایی جداگانه‌ای برای این دستگاه باشند.

همچنین باید در نظر داشت که معمولا مدل‌های s گوشی‌های گلکسی از دوربین با مشخصات متفاوتی نسبت به نسخه‌های استاندارد بهره می‌برند. بنابراین این احتمال وجود دارد که علاوه بر بهره‌مندی از چیپست قدرتمندتر، موبایل جدید با مشخصات دوربین متفاوتی نسبت به نسخه معمولی همین سری در دسترس کاربران قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید سمت شهرک شهید رجایی مشهد سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در شهرک شهید رجایی شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone