🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11599.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل: در ابتدا شارژدهی فوق‌العاده مک‌بوک پرو M1 را باور نمی‌کردیم

از زمانی که مک‌بوک‌های جدید با تراشه اپل سیلیکون به بازار آمده‌اند، همه از عمر باتری آن‌ها شگفت‌زده هستند و به نظر می‌رسد که حتی خود مسئولان اپل هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. یکی ...

از زمانی که مک‌بوک‌های جدید با تراشه اپل سیلیکون به بازار آمده‌اند، همه از عمر باتری آن‌ها شگفت‌زده هستند و به نظر می‌رسد که حتی خود مسئولان اپل هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. یکی از مدیران این شرکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که آن‌ها تصور می‌کردند شاخص عمر باتری خراب شده و برای همین کاهش درصد شارژ را نشان نمی‌دهد.

وب‌سایت Tom’s Guide که اخیرا آزمایش‌هایی روی باتری مک‌بوک پرو M1 انجام داده و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - به طول عمر ۱۶ ساعت و ۲۵ دقیقه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - رسیده، به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - سراغ «باب بورچرز»، معاون ارشد بازاریابی اپل رفته و با او مصاحبه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - کرده است. آقای بورچرز می‌گوید: «وقتی اولین دستگاه را دیدیم و نشستیم تا چند ساعت آن را امتحان کنیم، متوجه شدیم که درصد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - باتری تکان نخورده است. با خودمان گفتیم ‘ای بابا، حتما باگی پیش آمده و شاخص باتری خراب است.’ ولی تیم میلت، معاون معماری پلتفرم اپل که در اتاق حضور داشت خندید و گفت ‘نه، باید همین طوری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - باشد’ و این اتفاق شگفت‌آوری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - بود.»

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان

معاون بازاریابی اپل می‌گوید دستاورد اصلی، ارائه عمر باتری بالا همزمان با تامین قدرت موردنیاز برای اجرای برنامه‌های اینتل با Rosetta 2 بوده است. ما این بود که عمر بالای باتری همزمان با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - ارائه توان کافی برای اجرای اپلیکیشن‌های اینتل تحت Rosetta 2 در دسترس بود

معاون معماری پلتفرم اپل، میلت می‌گوید: «ما سال‌ها قبل از حرکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - به سمت اپل سیلیکون پروژه کوچکی را شروع کردیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم نسل دوم Rosetta را به نحوی ارائه کنیم که امکان دستیابی به این قابلیت را برایمان فراهم سازد و معتقدیم که این برنامه بخش بزرگی از ماجرای مهاجرت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - به اپل سیلیکون بود.»

با توجه به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - شایعاتی که درباره آینده تراشه‌های اپل سیلیکون به گوش می‌رسد، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - اپل احتمالا به دنبال اهداف بزرگی چه از نظر طراحی‌های جدید و چه حتی شاید دستیابی به گروه گیمرها باشد. فراموش نکنیم که بسیاری از مهندسان اپل خودشان گیمرند. میلت در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - این باره می‌گوید: «البته می‌توانید بعضی از اعضای تیم GPU را تصور کنید که می‌گویند ‘بهتر نمی‌شد اگر گروه بزرگ‌تری از گیمرهای جدی هدف محصولاتمان قرار می‌گرفتند؟’ طبیعی است که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - چنین ایده‌هایی را بررسی کنیم و با تیم توسعه Metal و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - سایر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - توسعه‌دهندگانمان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ملایر استان همدان - در ارتباط باشیم. ما عاشق چالشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone