🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23848.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

جسی کومز سریع ترین زن جهان در تلاش برای رکوردشکنی جان باخت

جسی کومز (Jessi Combs) راننده مشهور آمریکایی که به عنوان "سریع ترین زن جهان با یک وسیله نقلیه چهار چرخ" شناخته می شد، هنگام تلاش برای یک رکوردشکنی جدید جان خود را از دست داد. ...

جسی کومز (Jessi Combs) راننده مشهور آمریکایی که به عنوان "سریع ترین زن جهان با یک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - وسیله نقلیه چهار چرخ" شناخته می شد، هنگام تلاش برای یک رکوردشکنی جدید جان خود را از دست داد.

آنطور که اعلام شده خانم کومز 27 آگوست قصد داشته در بیابان آلورد نسبت به شکستن رکورد سرعت زمینی با یک خودروی موتور جت اقدام کند، اما متاسفانه با وقوع حادثه ای ناگوار در 39 سالگی جان باخته است. بیابان آلوِرد، در جنوب شرق ایالت اورگن در غرب آمریکا واقع شده و خانم کومز قبلا رکوردهایی را در آن ثبت کرده بود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان

جسی کومز 27 جولای 1980 در داکوتای جنوبی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - متولد شده بود

صنعت خودرو و مسابقات اتومبیلرانی عموما توسط مردان احاطه شده اند. جسی کومز با کسب افتخارات فراوان در این حوزه ها موانع نامرئی زیادی را در هم شکسته و خود را به عنوان یک الگو برای دیگر زنان و حتی مردان مطرح کرده بود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در کنار تخصص و تجربه بالا در مسابقات اتومبیلرانی، خانم کومز جزو دانش آموختگان برتر کالج معروف WyoTech بود. این کالج در سال 1966 در ایالت وایومینگ تاسیس شده و در زمینه ارایه آموزش ها و آماده سازی دانشجویان برای ورود به عرصه هایی چون تکنولوژی های خودرویی و تعمیر اتومبیل ها فعالیت می کند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان

جسی به کار اجرای برنامه های تلوزیونی خودرویی نیز مشغول بود و بخشی از شهرت وی به خاطر حضور در مجموعه هایی چون Overhaulin’، Xtreme 4x4، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Mythbusters و All Girls Garage حاصل شده است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان

درباره جزئیات حادثه ای که منجر به مرگ خانم کومز شده، هنوز اطلاعاتی در دست نیست. به گفته برخی منابع وی تلاش داشته رکورد 398 مایل (640 کیلومتر) در ساعت را که قبلا در سال 2013 ثبت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرده بود، جابجا کند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان
طبق شنیده ها خانم کومز - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در روز حادثه قصد شکستن رکورد سرعت 824 کیلومتر در ساعت را داشت. این رکورد در سال 1976 توسط کیتی اونیل با یک وسیله نقلیه سه چرخ ثبت شده بود

پیش از این در سال 2018 خانم کومز موفق به عبور از مرز سرعت 483 مایل (777 کیلومتر) در ساعت شده بود، ولی بنا به دلایلی نتوانست آن را در کتاب رکوردها ثبت کند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone