🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25293.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آدیداس با پارچه‌ صددرصد پلی استر بازیافتی با زباله‌های پلاستیکی مبارزه می‌کند

آدیداس در همکاری با سازمان پارلی (Parley) از دو پارچه جدید که به طور صد درصد از پلی استر بازیافتی تشکیل شده اند، رونمایی خواهد کرد. آدیداس وعده داده که تا سال 2024 فقط از ...

آدیداس در همکاری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - با سازمان پارلی (Parley) از دو پارچه جدید که به طور صد درصد از پلی استر بازیافتی تشکیل شده اند، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - رونمایی خواهد کرد.

آدیداس وعده داده که تا سال 2024 فقط از پلی استر بازیافتی در کفش ها و لباس هایش استفاده کند. این شرکت در همین راستا از دو پارچه جدید به نام های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - Primeblue و Primegreen رونمایی می کند که تماماً از پلی استر بازیافتی ساخته شده اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران

پارچه Primeblue از زباله های بازیافتی اقیانوس ها تشکیل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - شده و در برخی محصولات آدیداس از جمله کفش های Ultraboost به کار خواهد رفت. پارچه Primegreen نیز از دیگر زباله های بازیافتی تشکیل شده و حاوی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - هیچ گونه پلاستیک جدیدی نیست. محصولاتی که این پارچه در آنها به کار رفته اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه می شوند.

به گفته آدیداس پارچه های Primeblue و Primegreen به این شرکت کمک می کنند تا استفاده از پلاستیک های غیربازیافتی را به طور کامل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - کنار بگذارد.

آدیداس قصد دارد در سال جاری میلادی 50 درصد از پلی استر مورد نیاز محصولاتش را از مواد بازیافتی تهیه کند و سال آینده نیز در همکاری با شرکای ورزشی خود در ایالات متحده، تولید لباس های ورزشی سازگار با محیط - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - زیست را افزایش دهد. بنابراین انتظار می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - رود تعداد بیشتری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - از تیم های هاکی و فوتبال ایالات متحده در سال آینده میلادی با لباس های بازیافتی در میادین حاضر شوند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران

آدیداس وعده داده تا سال 2030، یعنی چند سال پس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر امیرکلا استان مازندران - از مهاجرت کامل به پلی استر بازیافتی، میزان انتشار کربن را در مقایسه با سال 2017 تا 30 درصد کاهش می دهد. این شرکت امیدوار است تا سال 2050 تولید کربن را به صفر برساند.

شرکت آلمانی مورد بحث قصد دارد در سال 2020 با استفاده از پلاستیک های بازیافتی اقیانوس ها 15 تا 20 میلیون جفت کفش تولید کند.

انتقادات گسترده ای از صنعت مد به خاطر تأثیرات منفی روی محیط زیست می شود. بر اساس آمارهای سازمان خیریه آکسفام (Oxfam)، این صنعت مسئول انتشار حدوداً 10 درصد از گازهای گلخانه ای است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone