🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29848.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج آغاز به کار کرد

ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و خبر می‌دهد که به تازگی در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج هم فعالیت خود را آغاز کرده است. با آغاز ...

ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و خبر می‌دهد که به تازگی در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج هم فعالیت خود را آغاز کرده است.

با آغاز فعالیت اسنپ در سه شهر دزفول، بروجرد و یاسوج، این سامانه هوشمند حالا در ۸۶ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان - شهر بزرگ و کوچک و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۲۶ استان فعالیت می‌کند و مانند گذشته، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان - مسافران شهرهای جدید اولین سفر اسنپی‌شان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان - را مهمان این سامانه هستند.

طبق اعلام اسنپ کاربران این سه شهر برای آنکه اولین سفر خود را رایگان هدیه بگیرند، کافی است تا تاریخ ۲۶ دی کد Salam-BYD را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و یک سفر رایگان هدیه بگیرید.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان

به گزارش روابط عمومی اسنپ، اکنون اسنپ در ۸۶ شهر کوچک و بزرگ و ۲۶ استان کشورمان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند. از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند.

اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ در گوشی‌های اندرویدی از طریق فروشگاه‌های معتبر این سیستم‌عامل امکان‌پذیر است. کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس نیز می‌توانند اپلیکیشن اسنپ را از این آدرس  دانلود کنند. همچنین برای افرادی که قصد درخواست سرویس به وسیله‌ رایانه را دارند، می‌توانند نسخه‌ وب‌ اپلیکیشن اسنپ را از این طریق دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone