🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40229.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس جمعه یک محموله محرمانه را به فضا می فرستد

به گزارش سایت خبری «Space» کمپانی اسپیس اکس جمعه شب یک محموله امنیتی به نام «زوما» را به فضا می فرستد و شنبه گذشته هم یک راکت «فالکون 9» را با هدف آمادگی برای این ...

به گزارش سایت خبری «Space» کمپانی اسپیس اکس جمعه شب یک محموله امنیتی به نام «زوما» را به فضا می فرستد و شنبه گذشته هم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک راکت «فالکون 9» را با هدف آمادگی برای این ماموریت آزمایش کرده است.

پرتاب محموله مذکور تا کنون چند روز به تاخیر افتاده اما حتما باید تا نهم آذر ماه به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فضا پرتاب شود، با این حال دلیل این ضرب الاجل مشخص نشده است.

بر اساس این گزارش زوما متعلق به شرکت «نورثروپ گرومن» (Northrop Grumman) است که در زمینه صنایع دفاعی با دولت آمریکا همکاری می کند. با این وجود هیچ موسسه دولتی ایالات متحده تا کنون زیر بار ارتباط با زوما نرفته است.تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقیسخنگوی نورثروپ گرومن در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره زوما تنها به این پاسخ اکتفا کرده است که این محموله محرمانه است.

تنها اطلاتی که تاکنون از این محموله به دست آمده این است که از مرکز فضایی کندی پرتاب شده و در مدار نزدیک زمین (LEO)  قرار می گیرد.

اسپیس‌ اکس در این ماموریت هم همانند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دیگر پرتاب‌های خود از موشک قابل بازیابی فالکون 9 استفاده خواهد کرد که بخش پیشران آن کمتر از  10 دقیقه پس از پرتاب بازگشته و در «پایگاه هوایی کیپ کاناورال» به زمین خواهد نشست.

گفتنی است اسپیس اکس با انجام ماموریت های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - محرمانه بیگانه نیست و قبلا هم یک ماهواره جاسوسی را برای «اداره شناسایی ملی» و ماموریت دیگری را هم برای وزارت دفاع آمریکا انجام داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone