🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29849.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: برای حل مسئله گارانتی سامسونگ با استورهای ایرانی در حال مذاکره‌ایم

شرکت سامسونگ شرایطی را به خدمات گارانتی محصولاتش در ایران اضافه کرده است که در نگاه اول باعث محدودیت کاربران در استفاده از فروشگاه‌های نرم‌افزاری ایرانی مانند کافه‌بازار، مایکت و ایران‌اپس می‌شود. سامسونگ ایران در ...

شرکت سامسونگ شرایطی را به خدمات گارانتی محصولاتش در ایران - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - اضافه کرده است که در نگاه اول باعث محدودیت کاربران در استفاده از فروشگاه‌های نرم‌افزاری ایرانی مانند کافه‌بازار، مایکت و ایران‌اپس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌شود.

سامسونگ ایران در وب‌سایت خود و در بخش «چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شود؟» می‌نویسد که خرابی ناشی از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه‌های متفرقه که مورد تایید شرکت سامسونگ نباشد، باعث می‌شود تا کاربر تحت پوشش گارانتی قرار نگیرد.

«امیر ناظمی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در گفتگو با - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - دیجیاتو با اشاره به همین نکته، گفت:

«چندی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - است که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت سامسونگ شرط مبهم و گنگی را در شرایط گارانتی خود اضافه نموده که می‌تواند مورد تفاسیر مختلفی داشته باشد. البته مکاتباتی با سامسونگ، مرکز امور اصناف، مراجع ذی‌صلاح و انجمن‌های حامی حقوق مصرف‌کنندگان انجام شده، که امیدواریم حقوق مصرف‌کنندگان برای استفاده از اینگونه فناوری‌ها به بهترین نحو ممکن حفظ شود.»

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شرکت سامسونگ، تولید کننده سخت‌افزار است و نه نرم‌افزار، و نمی‌تواند چنین محدودیتی اعمال کند، به دیجیاتو گفت:

«توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که سیستم عامل گوشی‌های سامسونگ یک بستر اجرای نرم‌افزاری است که محدودسازی آن در ید اختیار سامسونگ نیست، چراکه سامسونگ یک تولید‌کننده سخت‌افزار است و نه توسعه‌دهنده سیستم‌عامل. این حرکت مثل آن می‌ماند که یک شرکت تولید - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - کننده لپ‌تاپ، بر روی دستگاه خود ویندوز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - نصب کرده و سپس مشتری نهایی را از نصب برنامه‌های مبتنی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - بر ویندوز به نحوی از انحاء منع - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - نماید. در هر حال سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال پیگیری موضوع است که امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن این مسئله مرتفع گردد.»

مدیر ارشد خدمات پس از فروش دفتر سامسونگ ایران نیز در گفتگو با دیجیاتو، با اشاره به تلاش سامسونگ برای حفظ امنیت کاربران، عنوان کرد که سامسونگ توصیه‌ می‌کند تا کاربران از فروشگاه‌های نرم‌افزاری مورد تایید این شرکت یعنی «گوگل‌پلی» و «گلکسی اپس» استفاده کنند. «نامی طهماسبی» - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - در همین رابطه گفت:

«شرکت سامسونگ همواره متعهد به حفظ امنیت و سلامت کاربران خود و گوشی های هوشمند آنان بوده و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - آن را جزو مهمترین وظایف و سیاست‌های خود در سطح جهانی می‌داند. بر همین اساس همواره و در تمامی کشورها به کاربران خود توصیه می کند تنها اپلیکیشن‌های ارائه شده در درگاه‌های مورد تایید این شرکت (Play Store و Galaxy Apps) را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند.»

طهماسبی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به تحریم‌ بودن کاربران ایرانی از سوی گوگل، و حجم کم اپلیکیشن‌های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - بومی در گلکسی اپس، چرا سامسونگ کاربران ایرانی را معرض محدودیت قرار می‌دهد، به دیجیاتو گفت:

«بکارگیری برنامه‌های ارائه شده توسط درگاه‌های تایید نشده، بطور ذاتی منجر به ابطال ضمانت نامه نمی‌شود و صرفاً هزینه تعمیر آسیب‌ها و ایرادهای ناشی از نصب و استفاده از آنها تحت پوشش گارانتی نخواهد بود. هدف ما از این رویکرد پیشگیری از نصب اپلیکیشن‌هایی است که به دلایل متعدد می تواند منجر به صدمه دیدن دستگاه شوند. علاوه بر این، شرکت سامسونگ در مراکز خدمات خود در شهرهای تهران (بازار موبایل، بازار چهارسو، آبان و بازار کامپیوتر شهرک غرب)، اصفهان (خیابان فردوسی) و مشهد (احمدآباد) اقدام به ارائه خدمات مشاوره و رفع عیب رایگان کرده است.»

اگرچه آمار دقیقی از تعداد موبایل‌های هوشمند فعال در ایران وجود ندارد اما «کافه‌بازار» به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه نرم‌افزاری ایرانی در گزارش‌های فصلی خود به آمارهای مهم و قابل توجهی اشاره می‌کند. بر اساس آخرین گزارش کافه‌بازار که مربوط به تابستان ۹۷ است، حدود ۶۰ درصد از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - کل کاربرانی که کافه‌بازار را نصب کرده‌اند دارای موبایل یا تبلت سامسونگ هستند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان
گزارش تابستان ۹۷ کافه‌بازار نشان می‌دهد که حدود ۶۰ درصد از کاربران این فروشگاه نرم‌افزاری، موبایل یا تبلت سامسونگ دارند.

اکنون سوال مهم این است که کافه بازار چه تعداد کاربر دارد؟ این شرکت در بهار و تابستان ۹۷ تعداد کاربران خود را در گزارش‌های فصلی‌اش بیان نکرده است اما در گزارش زمستان ۹۶، عنوان شده است که تعداد ۳۶ میلیون کاربر یکتای دستگاه‌های اندرویدی از کافه‌بازار استفاده کرده‌اند.

با تصور اینکه در چند فصل اخیر تعداد کاربران کافه‌بازار به ۴۰ میلیون دستگاه اندرویدی رسیده باشد، می‌بینیم که تعداد گجت سامسونگ که از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - کافه‌بازار استفاده کرده‌اند به ۲۴ میلیون عدد در کشور می‌رسد. این در حالیست که صرفاً در مورد کافه‌بازار صحبت می‌کنیم و چندین فروشگاه نرم‌افزاری شناخته شده دیگر نیز در کشور وجود دارند.

با توجه به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - این ارقام بزرگ، باید دید شرایط گارانتی موبایل‌ها و تبلت‌های سامسونگ، آنطور که معاون وزیر ارتباطات می‌گوید تغییر خواهد کرد یا خیر. سامسونگ ایران خبر می‌دهد که هنوز چنین درخواستی از سوی وزارت ارتباطات یا سازمان فناوری اطلاعات دریافت نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone