🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29844.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پنج اپلیکیشن مکمل اینستاگرام که به آنها احتیاج دارید

تا حالا شده بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام یک شخص را تمام صفحه ببینید؟ یا اینکه تلاش کردید بدون داشتن حساب اینستاگرام در فضای این شبکه اجتماعی گشت و گذار کنید؟ در حالت عادی دسترسی به ...

تا حالا شده بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام یک شخص را تمام صفحه ببینید؟ یا اینکه تلاش کردید بدون داشتن حساب اینستاگرام در فضای این شبکه اجتماعی گشت و گذار کنید؟ در حالت عادی دسترسی به چنین چیزهایی امری محال است اما اگر ابزار مناسب را داشته باشید انجام این کارها چندان مشکل هم نیست. به همین خاطر در این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - متن به سراغ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این ابزار می‌رویم و به شما یاد می‌دهیم که چطور با آن‌ها کارها کنید.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همانطور که می‌دانید یکی از محدودیت‌های عجیبی که اینستاگرام برای کاربرانش گذاشته، این است که نمی‌شود تصویر پروفایل یک شخص را به صورت تمام صفحه دید. خوشبختانه برای دور - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زدن این محدودیت یک ابزار کارآمد داریم: GramBig. با ورود به این وبسایت و ارائه نام کاربری شخص مورد نظر، GramBig - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عکس پروفایل او را از دل اینستاگرام بیرون می‌کشد و آن را به صورت تمام صفحه به نمایش در می‌آورد. خوبی استفاده از GramBig نیز در این است که هم برای پروفایل‌های خصوصی کاربرد دارد و هم عمومی.

Kapwing: ساخت استوری‌های خلاقانه‌تر


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به طور کلی اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد که چند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عکس مختلف را در یک استوری منتشر کنید. حتی این امکان هم در اختیارتان قرار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمی‌گیرد که با ابزار خود اینستاگرام یک کلاژ زیبا برای انتشار در یک استوری بسازید. با این حال، اگر برایتان رسیدن به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چنین چیزهای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مهم است بد نیست که سری به وبسایت Kapwing بزنید. این وبسایت ابزار کارآمدی در اختیار شما قرار می‌دهد که با آن‌ها می‌توان استوری‌های خلاقانه‌تری درست کرد. برای مثال، Kapwing پر است از قالب‌های آماده مختلف که می‌توانید به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کمک آن‌ها چند تصویر را در یک قاب گرد هم آورید و در نهایت آن‌ها را در قالب یک استوری زیبا با دیگران به اشتراک بگذارید.

Unfold: اپ جایگزین Kapwing


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اگر به دنبال ابزاری مثل Kapwing می‌گردید اما حوصله سر و کله زدن با ابزار تحت وب را ندارید، پیشنهاد ما این است که به سراغ اپ Unfold بروید. Unfold برای اندروید و iOS در دسترس است و دقیقا خدماتی همانند Kapwing ارائه می‌دهد. حتی در بسیاری موارد Unfold عملکرد بهتری هم نسبت به Kapwing دارد و می‌توان به کمک آن به ابزار دقیق‌تر و کارآمدتری هم دست پیدا کنید.

AnySticker: ساخت استیکرهای شخصی


استیکرها المان‌های جدا نشدنی از استوری‌های اینستاگرام هستند. استیکرها رنگ و لعاب جذاب‌تری به استوری‌های می‌بخشند و با آن‌ها می‌شود یک پست موقت ساده را به چیزی برای تعامل با مخاطب تبدیل کرد. با این حال، استیکرهای اینستاگرام - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم محدودیت‌های خاص خودشان را دارند و شما مجبورید از میان لیست مختصر استیکرها، آن موردی را که بیشتر به کارتان می‌آید انتخاب کنید. خوشبختانه این رویه قابل تغییر است و شما می‌توانید با استفاده از AnySticker، استیکرهای خودتان را بسازید و آن‌ها را به استوری‌های خود بچسبانید. این استیکرهای قابلیت شخصی سازی هم دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود آنطوری که دوست دارید از آن‌ها استفاده کنید.

Filtergram: استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همانند بسیاری از شبکه‌های دیگر، اینستاگرام کابوسی است برای حریم خصوصی شما. این شبکه اجتماعی محبوب روزانه با هزاران روشی که حتی متوجه‌شان هم نمی‌شوید از شما جاسوسی می‌کند و در موردتان تا می‌تواند اطلاعات جمع آوری می‌کند. به همین خاطر بسیاری از کاربرانی که روی حریم خصوصی خود وسواس دارند سعی می‌کنند از چنین پلتفرم‌هایی دوری کنند. اما اگر جزو چنین افرادی هستید و می‌خواهید از فضای اینستاگرام سر دربیاروید به شما - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیشنهاد می‌دهیم به سراغ Filtergram بروید.

با ورود به این سایت و ثبت نام در آن، می‌توانید به راحتی پست‌های هر صفحه‌ای که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در اینستاگرام وجود دارد را ببینید. حتی با لایک کردن پست‌ها، می‌توانید - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن‌ها را به لیست پست‌های محبوب خود اضافه کنید و هر وقت خواستید دوباره به سراغشان بروید. Filtergram کاملا تحت وب است و حین استفاده از آن نه از بررسی لوکیشنی خبری هست و نه از نمایش نوتیفیکیشنی. پس به همین خاطر استفاده از آن می‌تواند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از خیلی جهات امن‌تر از خود اینستاگرام باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone