🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29843.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اچ تی سی دیزایر 12 اس معرفی شد؛ اسنپدراگون 435 در کنار نمایشگر 5.7 اینچی

اچ تی سی از گوشی اقتصادی دیزایر 12 اس با طراحی مشابه یو 12 لایف رونمایی کرد. وبسایت اچ تی سی در مورد جنس بدنه سخن نگفته اما احتمال می رود  شاهد بدنه ای از ترکیب ...

اچ تی سی از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - گوشی اقتصادی دیزایر 12 اس با طراحی مشابه یو 12 لایف رونمایی کرد.

وبسایت اچ تی سی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - در مورد جنس بدنه سخن نگفته اما احتمال می رود  شاهد بدنه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - ای از ترکیب پلاستیک مات و براق باشیم. نمایشگر دیزایر 12 اس 5.7 اینچی با رزولوشن +HD (با 720 در 1440 پیکسل) و با نسبت صفحه 18 به 9 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - است. البته مشابه با بسیاری از گوشی های میان رده و پرچمدار خبری از بریدگی یا حفره نمایشگر نیست. حاشیه های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - کناری نمایشگر باریک است اما در بالا و پایین حاشیه های بزرگی دیده می شود که البته برای یک گوشی اقتصادی چندان هم بد نیست.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان

چیپست اسنپدراگون 435 به دیزایر 12 اس نیرو می دهد و ترکیبی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 و 64 گیگابایت برایش در نظر گرفته شده است. به لطف درگاه میکرو اس دی هم می توانید حافظه جانبی دستگاه را افزایش دهید.

دوربین اصلی در ظاهر دوگانه به نظر می رسد اما با کمی توجه متوجه می شوید که در واقع با یک دوربین در کنار یک فلش طرف هستید. حسگر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - این دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.0 است. دوربین سلفی هم حسگری با رزولوشن مشابه ولی با دیافراگم f2.2 دارد.

در پشت گوشی و در پایین دوربین اصلی شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت هستیم. باتری دیزایر 12 اس ظرفیتی 3075 میلی آمپر ساعتی دارد و متاسفانه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. اچ تی سی برای گوشی اقتصادی خود اندروید 8.1 به همراه رابط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - کاربری اختصاصی Sense UI را در نظر گرفته است.

دیزایر 12 اس در رنگ های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - مشکی، نقره ای و قرمز در تایوان عرضه شده. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل با 3 گیگابایت رم معادل 195 دلار و برای نسخه با رم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - 4 گیگابایتی حدود 225 دلار است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در سایر نقاط جهان هم عرضه می شود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - یا تنها به وطن اچ تی سی محدود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone