🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14896.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ را منتشر کرد

شیائومی اخیرا با اعلام فروش بیش از ۲۵ میلیون ردمی نوت ۸ در بازار جهانی، معرفی نسل جدیدش را تایید کرده است. حالا این کمپانی چینی اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ را ...

شیائومی اخیرا با اعلام فروش بیش از ۲۵ میلیون ردمی نوت ۸ در بازار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - جهانی، معرفی نسل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - جدیدش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - را تایید کرده است. حالا این کمپانی چینی اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ را منتشر کرده که پنل جلویی آن را به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - نمایش می‌گذارد.

طبق توییت اخیر شیائومی، این گوشی هوشمند از برش قطره‌ای نمایشگر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - بهره می‌برد که تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. در حال حاضر چینی‌ها تصویری از پنل پشتی این دستگاه منتشر نکرده‌اند، بنابراین هنوز از نحوه چیدمان دوربین اصلی اطلاعی نداریم. شاید دوربین‌ها به صورت ساده و بطور عمودی روی پشتی قرار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - بگیرند، شاید هم طراحی مشابه گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ داشته باشند.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ احتمالا در این ماه یا ماه آینده میلادی از راه می‌رسد، چرا که شیائومی شروع به انتشار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - تصاویر و اطلاعات از این محصول کرده و انتظار می‌رود در آینده حجم آن‌ها افزایش پیدا کند. در حقیقت چینی‌ها پیش از رونمایی رسمی بخشی از مشخصات این محصولشان را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - اعلام خواهند کرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس
ردمی نوت ۸ ۲۰۱۹

اگرچه شیائومی به تازگی معرفی این دستگاه را تایید کرده و تصویری از آن در اختیار علاقه‌مندان قرار داده، اما قبل از شاهد انتشار گزارش‌هایش درباره این دستگاه بودیم. برای مثال این موبایل با شماره مدل M1908C3JGG هفته گذشته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد و پیش از آن هم تاییدیه FCC را کسب کرده بود. طبق این تاییدیه‌ها، محصول آینده شیائومی بلوتوث ۵.۲، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - ساعتی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - و رابط کاربری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - MIUI 12.5 خواهد داشت.

طبق شایعات ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ از نمایشگر LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. احتمالا چیپ هلیو G85 مدیاتک قلب تپنده‌اش باشد و همچنین ۴ گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

انتظار می‌رود محصول آینده شیائومی دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد و همچنین از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی کند. احتمالا کشورهای محدودی میزبان ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone