🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14876.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

این ربات نابینا به راحتی از پله‌ها بالا و پایین می‌رود [تماشا کنید]

محققان دانشگاه ایالتی اورگن، ربات دوپای نابینایی به نام «Cassie» طراحی کرده‌اند که با کمک شبیه ساز مخصوص خود می‌تواند از پله‌ها بالا و پایین برود. ربات‌های چهارپا می‌توانند به لطف بینایی رایانه‌ای، موانع را ...

محققان دانشگاه ایالتی اورگن، ربات دوپای نابینایی به نام «Cassie» طراحی کرده‌اند که با کمک شبیه ساز مخصوص خود می‌تواند از پله‌ها بالا و پایین برود.

ربات‌های چهارپا می‌توانند به لطف بینایی رایانه‌ای، موانع را تشخیص دهند و مسیر خود را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - پیدا کنند. اما محققان دانشگاه ایالتی اورگن موفق شده‌اند ربات نابینایی بسازند که می‌تواند روی دوپا و بدون بهره‌گیری از حسگرهای رایج، حرکت کند.

شاید این سوال ذهن بسیار از افراد را درگیر کند که چرا باید یک ربات نابینا ساخت؟ محققان اعتقاد دارند که ربات‌ها همیشه نمی‌توانند به طور کامل بر حسگرها و دوربین‌های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - خود اتکا کنند. در شرایط محیطی مختلف مانند نور نامساعد و مه ممکن است چنین حسگرهایی به درستی عمل نکرده و داده‌های نادرستی را به ربات منتقل کنند. به همین دلیل آنها تصمیم گرفته‌اند که برای حل مشکل، خودآگاهی فیزیکی از موقعیت و حرکات را به ربات‌ها اضافه کنند تا بتوانند در محیط‌های ناشناخته نیز به مسیریابی خود ادامه دهند.

در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - پروژه‌ اخیر از تکنیک یادگیری تقویتی (Reinforcement Learning) برای آموزش راه رفتن به ربات نابینا استفاده شده است. گفته می‌شود که Cassie به دلیل بهره‌گیری از دو پا به جای چهار پا، دچار حادثه‌های بسیاری شده و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - بارها به زمین خورده تا در نهایت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - موفق به راه رفتن شده است. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - همچنین در مراحل اولیه‌ یادگیری، شبیه‌ساز به ربات کمک کرده است تا بدون آسیب‌های جدی، گام‌های اولیه برای مسیریابی و حرکت را طی کند. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - برخی موقعیت‌های خاص مانند راه رفتن روی پله‌ها یا زمین صاف نیز در برنامه‌ آموزشی قرار داشته است تا ربات بتواند در صورت مواجه شدن با چنین موانعی، به راه خود ادامه دهد.

در نهایت ربات نابینا از محیط آزمایشگاهی به محیط واقعی منتقل شده و به لطف آموزش‌ها و آمادگی برای شرایط مختلف، توانسته است به راحتی مسیر خود را میان موانع پیدا کند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - یا از روی آن‌ها عبور نماید. حتی Cassie - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - توانسته در سطوحی که برای آن‌ها آموزش ندیده بود نیز به راحتی قدم بزند. محققان اعلام کرده‌اند که ربات نابینا توانسته است هنگام بالا رفتن از ۱۰ پله و سپس پایین آمدن از همان تعداد، نرخ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - موفقیت ۸۰ درصدی را از خود نشان دهد.  

البته عدم بهره‌گیری از بینایی رایانه‌ای، محدودیت‌هایی نیز برای ربات نابینا به همراه داشته است. در آزمایش‌های ابتدایی، ربات قادر به افزایش یا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - کاهش سرعت خود نبوده و در صورت خروج از سرعت استاندارد واژگون شده است. همچنین چنین رباتی، به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آباده استان فارس - دلیل چالش برانگیز بودن حرکت در محیط‌های ناشناخته، اتکای شدیدی بر مکانیزم‌های مرتبط با حافظه دارد. پژوهشگران در نظر دارند که در آینده بینایی را نیز به Cassie اضافه کنند و تاثیر آن بر بهبود عملکرد را بسنجند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone