🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14893.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چین شبکه اجتماعی لینکدین را به جمع‌آوری غیرقانونی اطلاعات کاربران متهم کرد

برخی اپلیکیشن‌ها باید در چین درباره نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربران تجدیدنظر کنند، چرا که دولت پکن اخیرا ۱۰۵ برنامه از جمله لینکدین را به نقض قوانین حریم خصوصی از طریق جمع‌آوری اطلاعات و استفاده از ...

برخی اپلیکیشن‌ها باید در چین درباره نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربران تجدیدنظر کنند، چرا که دولت پکن اخیرا ۱۰۵ برنامه از جمله لینکدین را به نقض قوانین حریم خصوصی از طریق جمع‌آوری اطلاعات و استفاده از آن‌ها متهم کرده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - است.

در میان این ۱۰۵ اپ و در کنار لینکدین، موتور جستجوی بینگ مایکروسافت هم به چشم می‌خورد. البته این اتهامات تنها مختص شرکت‌های خارجی نیست و برای مثال دولت چین بایت دنس را هم به جمع‌آوری غیرقانونی داده‌های کاربران از طریق Douyin یا همان تیک تاک متهم کرده است.

از دیگر اپ‌های مطرح در لیست دولت پکن می‌توان به برنامه ویدیوهای کوتاه «Kuaishou»، مرورگر وب موبایل بایدو و همچنین سرویس استریم موسیقی «Kugou» اشاره کرد. به تمام توسعه‌دهندگان ۱۵ روز فرصت داده شده تا مشکلات اعلامی دولت را برطرف کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس

این اولین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - باری نیست که دولت چین درباره نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربران و همچنین استفاده از آن‌ها به غول‌های فناوری هشدار می‌دهد. این کشور در تاریخ ۱۱ اردیبهشت با اعمال قوانین جدید حریم خصوصی، جمع‌آوری اطلاعات را محدود کرد. حالا این کشور با اتهامات اخیر، دوباره می‌خواهد از دستیابی شرکت‌ها به داده‌های خصوصی کاربران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - جلوگیری کند.

به نظر می‌رسد اتهامات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - جدید بخشی از تلاش گسترده‌تر دولت پکن برای مهار قدرت بالای غول‌های فناوری است. این کشور می‌‌خواهد مانع از افزایش قدرت چشمگیر این کمپانی‌ها به خصوص - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - شرکت‌های چینی شود، البته در ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا هم شاهد چنین تلاش‌هایی هستیم.

دولت پکن می‌خواهد با شرایط اعلامی، کسب‌و‌کارها عملکرد شفاف‌تری داشته باشند. اگرچه چنین اقداماتی تاثیر مثبتی روی حفظ حریم خصوصی کاربران دارد و همچنین موجب تقویت رقابت در بازار این کشور می‌شود، اما از سوی دیگر شرکت‌ها را مجبور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - می‌کند که در مدت زمان کوتاهی، تغییرات بزرگی در مدل تجارت خود اعمال کنند و اینکار تقریبا ناممکن است. باید منتظر ماند و دید شرکت‌ها به خصوص مایکروسافت چه واکنشی از خود نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone