🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14882.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت‌بوک ۱۶ با پردازنده‌ رایزن 7 5800H معرفی شد

هواوی از جدیدترین عضو خانواده‌ لپ‌تاپ‌های خود با نام میت‌بوک ۱۶ معرفی کرد که از پردازنده‌ سری 5000H رایزن 7 به همراه طراحی باریک و مدرن بهره می‌برد. نسبت ۳ به ۲ برای نمایشگر دستگاه ...

هواوی از جدیدترین عضو خانواده‌ لپ‌تاپ‌های خود با نام میت‌بوک ۱۶ معرفی کرد که از پردازنده‌ سری 5000H رایزن 7 به همراه طراحی باریک و مدرن بهره می‌برد. نسبت ۳ به ۲ برای نمایشگر دستگاه در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - نظر گرفته شده و باتری قدرتمند ۸۴ وات ساعتی آن می‌تواند شارژدهی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

میت‌بوک ۱۶ با طول ۳۵۱ و عرض ۲۵۴ میلی‌متر طراحی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - شده و حدود ۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد. وزن آن نیز ۱.۹۹ کیلوگرم اعلام شده است. نمایشگر ۱۶ اینچی با پنل IPS و حاشیه‌های بسیار نازک موجب شده است تا نسبت نمایشگر به بدنه آن بتواند به ۹۰ درصد برسد. همان‌طور که گفته شد، نمایشگر دارای نسبت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - ۳ به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - ۲ است و رزولوشن ۱۶۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل را پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات کلیدی آن می‌توان به چگالی ۱۸۹ پیکسل در اینچ، پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ، نسبت کنتراست ۱۵۰۰ به ۱، حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت، زاویه‌ دید ۱۷۸ درجه و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - پوشش ۱۰۰ درصد رنگی RGB اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان

 

محصول - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - جدید هواوی در دو پیکربندی مختلف با پردازنده‌ی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - متفاوت عرضه می‌شود. نسخه‌ی پایه از نسخه‌ی 5600H سری رایزن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - ۵ بهره می‌برد درحالی که مدل قدرتمندتر به 5800H مجهز شده است. هر دوی آن‌ها با گرافیک رادئون AMD، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی NVMe SSD عرضه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - می‌شوند. همچنین هواوی قابلیت مولتی اسکرین را برای اتصال یکپارچه‌ گوشی‌های هوشمند با لپتاپ‌های خود در نظر گرفته است.

باتری لیتیوم – پلیمر وظیفه‌ تامین انرژی میت‌بوک ۱۶ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - هواوی را با ظرفیت ۸۴ وات ساعت بر عهده دارد که می‌تواند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - با هر بار شارژ‌ کامل تا ۳.۵ ساعت دوام بیاورد. همچنین شارژ عرضه شده همراه با محصول از نوع فست شارژ ۱۳۵ وات خواهد بود. وبکم محصول نیز در زیر یکی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - از کلیدهای ردیف بالایی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - کیبورد قرار گرفته است تا نگرانی‌های امنیتی برخی از کاربران را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - رفع کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان

میت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - بوک ۱۶ از کیبورد استاندارد کامل همراه با حسگر اثر انگشت و پد لمسی بزرگ بهره می‌برد. بلندگوهای استریو، دو میکروفون مجزا، دو پورت USB-C، دو پورت USB-A 3.2 نسل ۱، خروجی HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری کمبو، بلوتوث ۵.۱ و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سنقر استان کردستان - وای‌فای ۶ از سایر قابلیت‌های مهم دستگاه محسوب می‌شوند. محصول در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری به دست خریداران خواهد رسید. هواوی برچسب قیمت ۹۷۸ دلار برای نسخه‌ پایه و ۱۰۵۵ دلار برای پیکربندی قدرتمندتر را در چین در نظر گرفته است؛ اما هنوز مشخص نیست که وضعیت عرضه‌ جهانی آن‌ها به چه صورت خواهد بود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone