🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14895.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس موضوع معافیت مالی فروشگاه‌های آنلاین بزرگ را مطرح کرد

عضو کمیسیون اقتصادی معتقد است باید برای فروشگاه‌های آنلاین بزرگ معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفت یا تخفیف‌هایی برای حامل‌های انرژی آنها پیش‌بینی کرد. او تاکید دارد با تحقق این مهم نه‌تنها می‌توان زمینه فعالیت این ...

عضو کمیسیون اقتصادی معتقد است باید برای فروشگاه‌های آنلاین بزرگ معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفت یا تخفیف‌هایی برای حامل‌های انرژی آنها پیش‌بینی کرد. او تاکید دارد با تحقق این مهم نه‌تنها می‌توان زمینه فعالیت این فروشگاه‌های آنلاین را گسترش داد بلکه انگیزه فروشندگان سنتی برای فروش کالاهای قاچاق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - کاهش می‌یابد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان

«محسن علیزاده» در گفت‌وگو با عصرایران با اشاره به ظرفیت فروشگاه‌های آنلاین بزرگ و قانونی در مبارزه با قاچاق، گفت: «نه تنها در شرایط فعلی ابزارهای نظارتی مناسبی برای برخورد با فروشندگانی که مجوز نداشته و کالای قاچاق در مغازه‌ها می‌فروشند، به کار گرفته نمی‌شود بلکه این ابزار بیشتر برای فروشگاه‌ها و فروشندگان آنلاینی که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - دارای مجوز بوده و کالاهای - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - خود را از مبادی رسمی وارد می‌کنند، استفاده می‌شود.»

وی اضافه کرد: «از آنجا که در شرایط کنونی به دلیل گستردگی بازارهای سنتی، نظارت دقیق بر آنها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - زمانبر بوده و مشکل است بسیاری از فروشندگان فعال در این بازار کالاهای قاچاق را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - مغازه‌های خود می‌فروشند، حال آنکه فروشگاه‌های آنلاین بزرگ و رسمی اکثر کالاهای خود را از مبادی رسمی وارد کشور کرده و ناچار به دلیل پرداخت عوارض گمرکی و... هستند در نتیجه ناچارند بعضی کالاها را گران‌تر از بازارهای سنتی دارای کالای قاچاق بفروشند.»

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه در برخی موارد کالاها در فروشگاه‌های آنلاین به دلیل پرداخت مالیات، عوارض ورودی و... از بازار گرانتر است این موضوع را با بیان مثالی توضیح داد: «به طور مثال از تاکسی‌های درون شهری مالیات، هزینه تمدید مجوز و.. دریافت می‌شود اما افرادی که فاقد مجوز هستند و در نقش تاکسی در سطح شهر کار میکنند؛ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - از آنجایی که هزینه‌های مذکور را پرداخت نمی کنند، درآمد بیشتری دارند.»

علیزاده باور دارد اگر مشوق‌های مناسبی برای افرادی که با مجوز فعالیت کرده یا در بستر فضای مجازی که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - یکی از ظرفیت‌های مهم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - است؛ پیش‌بینی شود، متخلفان نیز درصدد فعالیت مجاز بر می‌آیند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف باید با پیش بینی تمهیدات لازم از فروش کالای قاچاق در بازار جلوگیری کنند، افزود: «سازمان تعزیرات حکومتی نیز باید با جدیت به این موضوع ورود کند.»

گفتنیست چندی پیش «معافیت مالیات بر ارزش افزوده» تاکسی‌های اینترنتی اعلام شده بود و شاید معافیت مالیاتی به فروشگاه‌های اینترنتی برسد.  اواخر سال گذشته بود که معاون فنی سازمان امور مالیاتی بخشنامه معافیت شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند جا به جایی مسافر درون - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - شهری از مالیات بر ارزش افزوده را به ادارات - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قروه استان کردستان - کل امور مالیاتی استان‌ها ابلاغ کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone