🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14881.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت تاریخ خداحافظی رسمی با اینترنت اکسپلورر را مشخص کرد

مایکروسافت پس از گذشت بیش از ۲۵ سال سرانجام قصد دارد در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر را متوقف کرده و برای همیشه با این مرورگر خداحافظی کند. تقریبا چندین سال ...

مایکروسافت پس از گذشت بیش از ۲۵ سال سرانجام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - قصد دارد در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر را متوقف کرده و برای همیشه با این مرورگر خداحافظی کند.

تقریبا چندین سال است که کاربران زیادی از مرورگر وب قدیمی مایکروسافت استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل و البته به نفع مرورگر جدید «اِج»، مایکروسافت تاریخ خداحافظی با این مرورگر را رسما اعلام کرد.

بیش از یک ربع قرن، اینترنت اکسپلورر بخشی از ساختار اصلی ویندوز بوده است. اما از زمان معرفی مرورگر اج در سال ۲۰۱۵، مایکروسافت به آرامی توجه خود را از مرورگر قدیمی کم و کمتر کرده است. «شان لیندرسای» مدیر مایکروسافت اج عنوان می‌کند:

«آینده اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ مرورگر مایکروسافت اج خواهد بود. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - اپلیکیشن دسکتاپ اینترنت اکسپلورر ۱۱ بازنشسته می‌شود و در تاریخ ۲۵ خرداد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - ۱۴۰۱ دیگر برای نسخه‌های خاصی از ویندوز ۱۰ پشتیبانی نمی‌شود.»

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان

البته این حرکت مایکروسافت روی نسخه LTSC ویندوز ۱۰ که در مواردی از جمله دستگاه‌های MRI و سیستم‌های کنترل ترافیک هوایی استفاده می‌شود، تاثیری نخواهد داشت. همچنین بازنشستگی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - این مرورگر قدیمی تاثیری روی سرور آن یا موتور ترایدنت (MSHTML) نخواهد داشت.

مایکروسافت از کاربرانی که هنوز از مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ استفاده می‌‌کنند درخواست کرده است که تا قبل از پایان یافتن پشتیبانی در سال آینده، به مرورگر اج (یا هر مرورگر دیگری) منتقل شوند. با این وجود برخی از وب‌سایت‌ها هنوز به این مرورگر نیاز دارند، که مرورگر اج با استفاده از حالت «اینترنت اکسپلورر داخلی» از این دسته وب‌سایت‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین بسیاری از سازمان‌ها هنوز هم از اپلیکیشن‌ها و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - سایت‌های قدیمی استفاده می‌کنند که با مرورگرهای مدرن سازگاری ندارد، بنابراین این حالت برای این دسته از وب‌سایت‌ها نیز مفید خواهد بود.

طبق گفته مایکروسافت، آن‌ها حداقل تا پایان سال ۲۰۲۹ از این حالت مایکروسافت اج پشتیبانی خواهند کرد و چندین سال دیگر به سازمان‌های و بخش‌های آی‌تی فرصت می‌دهد تا وب سایت خود را با مرورگرهای مدرن سازگار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone