🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14888.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید و مشخصات پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاش شد

هفته گذشته اولین رندرهای پیکسل ۶ منتشر شد و ظاهر عجیب این تلفن هوشمند را نشان می‌داد. حالا چند رندر جدید به اینترنت راه پیدا کرده که علاوه بر پیکسل ۶، محصول قوی‌تری به نام ...

هفته گذشته اولین رندرهای پیکسل ۶ منتشر شد و ظاهر عجیب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - این تلفن هوشمند را نشان می‌داد. حالا چند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - رندر جدید به اینترنت راه پیدا کرده که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - علاوه بر پیکسل ۶، محصول قوی‌تری به نام پیکسل ۶ پرو را هم نشان می‌دهند. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - همچنین، بخشی از مشخصات پرچمداران آتی گوگل در گزارشی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - افشا شده است.

پیکسل ۶ پرو نمایشگری ۶.۶۷ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده دارد که دوربین سلفی آن در بخش مرکزی بالای صفحه قرار می‌گیرد. این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند و همان‌طور که پیداست، حاشیه‌های بسیار کمی اطراف نمایشگرش دارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس

در قاب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - عقب پیکسل ۶ پرو دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی، یک سنسور فوق عریض و یک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - سنسور پریسکوپی خواهد بود. ابعاد دستگاه ۱۶۳.۹ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلی‌متر اعلام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - شده و ضخامت آن در بخش دوربین به ۱۱.۵ میلی‌متر می‌رسد. پیکسل ۶ پرو بلندگوی دوگانه استریو، شارژ بی‌سیم و احتمالا چیپست اختصاصی خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس

رندرهای جدید پیکسل ۶ مشابه رندرهای قبلی است، هرچند اطراف نمایشگر آن که تخت به نظر می‌رسد، حاشیه‌های بیشتری دیده می‌شود. این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - دستگاه در قاب عقب دو دوربین دارد، ولی یک سنسور کوچک دیگر هم در این ماژول پیداست که نمی‌دانیم چه کاربردی خواهد داشت. پیکسل ۶ نمایشگری ۶.۴ اینچی دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - قرار می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس

این گوشی در سمت راست بدنه حاوی دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا و در سمت چپ شکاف سیم کارت است. پیکسل ۶ از درگاه USB-C بهره می‌برد و بلندگوی استریو دارد. ضخامت این گوشی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس - ۸.۹ میلی‌متر است که در ماژول دوربین به ۱۱.۸ میلی‌متر می‌رسد. پیکسل ۶ هم مثل ۶ پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مرودشت استان فارس

در حال حاضر نمی‌دانیم که سری پیکسل ۶ چه زمانی معرفی خواهد شد، اما اگر گوگل مثل همیشه عمل کند، این خانواده باید در فصل پاییز از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone