تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27516.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در اوج تحریم‌ها از یک چیپست موبایل جدید رونمایی می‌کند

هواوی به لطف تکیه بر فناوری های داخلی و تدابیر قبل از تحریم، نه تنها مثل ZTE به زانو درنیامده بلکه خود را برای معرفی یک چیست قدرتمند جدید آماده می کند. [digipullqoute place="left"]چیپست جدید ...

هواوی به لطف تکیه بر فناوری های داخلی و تدابیر قبل از تحریم، نه تنها مثل ZTE به زانو درنیامده بلکه خود را برای معرفی یک چیست قدرتمند جدید آماده می کند.

چیپست جدید احتمالا ۱۰ نانومتری خواهد بود

کمپانی چینی تحت تحریم های شدید رقبای غربی قرار داد اما از آنجا که قطعات حیاتی را در انبارهایش ذخیره کرده، هنوز هم قادر به تولید چیپست است. البته این تراشه قرار نیست پرچمدار مورد انتظار کایرین ۹۸۵ باشد، بلکه میان رده ای قدرتمند از سری ۷۰۰ خواهد بود.

های‌سیلیکون خود را برای معرفی چیپست کایرین ۷۲۰ آماده می کند که جانشین مدل ۷۱۰ به کار رفته در پی۳۰ لایت خواهد شد.
تولید این تراشه بر عهده صنایع نیمه هادی تایوان (TSMC) قرار دارد که پیش از این هم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چیپست ها و مودم های بالونگ را برای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هواوی تامین می کرد. TSMC برخلاف کوالکام و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آرم وعده داده همکاری با هواوی را بدون نگرانی از جریمه آمریکا ادامه خواهد داد.

توسعه کایرین ۷۲۰ بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری بسیار بعید است و احتمالا بر پایه فرایند ۱۰ نانومتری تولید می شود که باز هم نسبت به کایرین ۷۱۰ چهارده نانومتری بهینه‌تر خواهد بود. هرچه لیتوگرافی کوچکتر باشد امکان تعبیه ترانزیستورها بیشتر شده و علاوه بر این مصرف انرژی نیز کمتر خواهد شد. تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
در صورتی که کمپانی چینی واحد پردازش عصبی خود را در این چیپست هم پیاده کند، از نظر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی کارایی بالایی را به ارمغان خواهد آورد.

کایرین ۷۱۰ در حال حاضر از هسته های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کورتکس A73 و A53 کمپانی ARM بهره می برد اما با توجه به قطع روابط این دو شرکت در نتیجه تحریم های آمریکا، احتمالا کایرین ۷۲۰ آخرین چیپ هواوی است که بر اساس هسته های ARM طراحی می - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود. در صورت بقای تحریم ها هواوی برای یافتن معماری جدید یا طراحی آن دستکم به یکسال زمان نیاز خواهد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone