🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34720.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گرما فعالیت مغز را کند کرده و بر حافظه تاثیر منفی می‌گذارد

به تازگی دانشمندان متوجه شده‌اند که گرما در محیط کار می‌تواند تاثیر منفی بر عملکرد کارکنان بگذارد و سرعت فعالیتشان را پایین آورد. تحقیقی جدید نشان می‌دهد که افزایش یافتن دمای محیط کار می‌تواند بر ...

به تازگی دانشمندان متوجه شده‌اند که گرما در محیط کار می‌تواند تاثیر منفی بر عملکرد کارکنان بگذارد و سرعت فعالیتشان را پایین آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان

تحقیقی جدید نشان می‌دهد که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - افزایش یافتن دمای محیط کار می‌تواند بر حافظه افراد اثر گذاشته و آنها در این دما نمی توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - به سرعت فکر کرده، تصمیم گرفته یا کار کنند.

بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - اساس این پژوهش، گروهی از کارمندان به ساختمانی قدیمی که از سیستم تهویه هوا بهره نمی‌برد، انتقال داده شدند و از آنها تست‌های به خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - گرفته شد. آزمایشات مشابهی با حضور همین افراد در محل کاری مطلوب با دمایی معتدل تکرار شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان

محققان با بررسی نتایج این دو آزمایش متوجه شدند این کارکنان در گرما نتایجی خوبی برجای نگذاشته بودند و نمره‌ای تا ۱۱ درصد ضعیفتر کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - کرده بودند. علاوه بر این همین افراد تا ۱۳ درصد زمان بیشتری را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - برای انجام این آزمایش‌ها صرف کردند.

آزمایش‌های دیگری هم در این زمینه نشان می‌دهد که تمامی گروه‌های سنی در گرما قادر نیستند به درستی فکر کنند و جوانان هم از این مشکل در امان نیستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - این آزمایش‌ها مشخص شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - گرما اثراتی  هم روی دانش آموزان می‌گذارد و فرآیند یادگیری را سخت تر از گذشته می‌کند.

محققان برای این آزمایش، ۴۴ نفر را به دو گروه تقسیم کردند؛ یکی آنهایی که خانه‌شان از سیستم خنک کننده بهره می‌برد و دیگری آنهایی که چنین سیستمی در منزلشان نداشتند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان

به مدت ۱۲ روز برای این دانش آموزان سوالاتی فرستاده می‌شد تا آنها به این پرسش‌ها پاسخ دهند. نتایج نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - داد که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - دمای ۲۲ درجه سانتیگراد بهترین دما برای تفکر سریع و پاسخ صحیح است و دمایی بالاتر از این مقدار می‌تواند تاثیری منفی بر عملکرد مغز بگذارد.

پس بنابراین با توجه به اینکه کشورمان نیز در منطقه‌ای گرم به سر می‌برد، استفاده از سیستم‌های خنک کننده می‌تواند تاثیر شگرفی بر عملکرد ذهنی و قدرت حافظه‌ی دانش آموزان، کارکنان، کارمندان و دیگر افراد بگذارد.

 

تماشا کنید: گزارشی از مراسم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردستان استان کردستان - رونمایی کولر بدون باد سامسونگ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone