🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13025.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

طرح جدید ناسا برای غلبه بر مشکل دریافت انرژی خورشیدی در سایه‌های ماه

ناسا خبر از طرح جدید خود برای آرایه‌های خورشیدی عمودی روی سطح ماه داده است. این آرایه‌ها می‌توانند بر مشکل سایه‌های متعدد قطب جنوب ماه غلبه کنند و شاید روزی در زمین هم کاربرد داشته ...

ناسا خبر از طرح جدید خود برای آرایه‌های خورشیدی عمودی روی سطح ماه داده است. این آرایه‌ها - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌توانند بر مشکل سایه‌های متعدد قطب جنوب ماه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - غلبه کنند و شاید روزی در زمین هم کاربرد داشته باشند.

برنامه آرتمیس ناسا قرار است انسان‌ها را به ماه باز گرداند. اما مهم‌تر این که طی این برنامه قرار است امکان حضور پایدار در قطب جنوب ماه فراهم شود. به این منظور نیاز به انرژی پایدار است تا فعالیت فضانوردان، ربات‌ها و سازها‌ی پیشرفته برای ماموریت‌های انسانی یا رباتیک امکان پذیر باشد.

ناسا به دنبال طراحی یک آرایه پنل‌های خورشیدی ۹.۷ - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - متری است که امکان باز و بسته شدن را داشته باشند. به این منظور ۵ کمپانی برای طراحی پنل‌ها انتخاب شده‌اند. ناسا به دلیل کاهش ریسک‌های موجود در توسعه چنین فناوری پیشرفته‌ای تصمیم گرفته به جای یک کمپانی، با ۵ کمپانی همکاری داشته باشد. شرکت‌های انتخاب شده شامل لاکهید مارتین، نورثروپ گرومن، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - هانیبی رباتیکس، اسپیس سیستم لورال و آستروباتیک تکنولوژی هستند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران

آرایه خورشیدی مورد بحث همچنین باید امکان حفظ تعادل در سطوح شیب‌دار را داشته باشد و در عین حال به خوبی در برابر غبارهای موجود در ماه مقاومت نماید. علاوه بر این باید در حالت جمع شده ابعاد کوچکی داشته باشد و وزن آن هم چندان بالا نباشد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - تا امکان حمل ساده‌تر آن به سطح ماه وجود داشته باشد.

زمانی که - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - قرارداد ۱۲ ماهه ۷۰۰ هزار دلاری به پایان برسد، کمپانی‌ها طرح خود را به همراه تحلیل‌ها و اطلاعات مربتط با آن به ناسا ارائه می‌دهند.در نهایت ناسا با انتخاب حداکثر دو مورد از آنها، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - بودجه‌ای تا ۷.۵ میلیون دلار را در اختیار آنها می‌گذارد تا نمونه‌های اولیه ساخته شده و در نهایت تست‌های محیطی آغاز شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در نهایت تا انتهای سال ۲۰۲۰ شاهد اجرای آن روی سطح ماه خواهیم بود.

تا کنون ساختارهای پنل‌های خورشیدی، برای پیاده‌سازی در محیط‌های ریز گرانش - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - یا برای استقرار در سطوح افقی طراحی می‌شدند. در قطب جنوب ماه خورشید برای مدت کمی در آسمان دیده می‌شود. علاوه بر این وجود صخره‌ها، تپه‌ها و دامنه‌ها باعث ایجاد سایه می‌شود. به همین دلیل ساختار عمودی جدید، به لطف ارتفاع بالاتر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - قرارگیری سلول‌های خورشیدی، کمک می‌کند - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - آرایه‌های خورشیدی به خوبی در جایگاهی مناسب برای دریافت نور خورشید قرار بگیرند.

به گفته «چاد تیلور»، مدیر این پروژه در ناسا، شاید در آینده این آرایه خورشیدی در زمین و در ساختمان‌هایی که در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر شیرگاه استان مازندران - پشت سایه درختان یا دیگر ساختمان‌ها قرار گرفته‌اند کاربرد داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone