تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13036.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس ۹ و ۹ پرو با دوربین هاسلبلاد معرفی شدند

وان پلاس از جدیدترین پرچمدارانش به همراه یک گوشی میان‌رده و ساعت هوشمند وان پلاس واچ رونمایی کرد. وان پلاس ۹ و ۹ پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین هاسلبلاد مجهز شده‌اند. ...

وان پلاس از جدیدترین پرچمدارانش به همراه یک گوشی میان‌رده و - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ساعت هوشمند وان - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پلاس واچ رونمایی کرد. وان پلاس ۹ و ۹ پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین هاسلبلاد مجهز شده‌اند.

این گوشی‌های هوشمند در کنار شباهت‌ها، تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند. در ادامه بطور دقیق‌تر این گوشی‌ها را معرفی می‌کنیم.

وان پلاس ۹

این پرچمدار وان پلاس به نمایشگر امولد ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. درون حفره نمایشگر این گوشی هوشمند دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه ۸.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۲ گرم وزن دارد.

روی پنل پشتی وان پلاس ۹ دوربین اصلی سه‌گانه خودنمایی می‌کند که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX689 با اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و اندازه سنسور ۱/۱.۴۳ اینچ است. این دوربین فاقد لرزشگیر اپتیکال است، اما می‌تواند فیلم‌های 8K بگیرد و همچنین از حالت هاسلبلاد پرو بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در کنار آن دوربین‌ ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید سونی IMX766 با اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر و اندازه سنسور ۱/۱.۵۶ اینچ و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم قرار گرفته. این دوربین‌ها توسط شرکت سوئدی «هاسلبلاد» بهینه شده‌اند. وظیفه - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تامین قدرت این پرچمدار برعهده چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است و در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رسد.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ اشاره کرد. این دستگاه همچنین از مودم 5G اسنپدراگون X60، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکر استریو بهره می‌برد.

وان پلاس ۹ در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حافظه داخلی با قیمت ۷۲۹ دلار و در مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۲۹ دلار فروخته می‌شود.

وان پلاس ۹ پرو

این گوشی هوشمند نسخه پیشرفته‌تر وان پلاس ۹ محسوب می‌شود که نمایشگر بزرگتری دارد. رزولوشن صفحه نمایش LTPO با ابعاد ۶.۷ اینچی این دستگاه برابر +QHD است و رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. به گفته این کمپانی، این - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پنل مصرف انرژی را در استفاده عمومی تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گوشی هوشمند هم مانند برادرش به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گیگابایت رم - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رسد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل

روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که سه سنسور ۴۸، ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی آن تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این دستگاه می‌تواند تصاویر ۱۲ - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بیتی RAW - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بگیرد و همچنین یک حالت مجزا هاسلبلاد پرو دارد تا خروجی‌ها طبیعی‌تر - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شوند. این سنسور همچنین قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و 4K با سرعت ۱۲۰ فریم - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بر ثانیه است.

در کنار این سنسورها، - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وان پلاس برای این پرچمدارش یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۳ برابری درنظر گرفته است. این دوربین‌ها که با همکاری هاسلبلاد توسعه پیدا کرده‌اند، تصاویر باکیفیتی می‌گیرند. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل

وان پلاس ۹ پرو به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز شده و با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - غبار - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از خود مقاومت نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد و از فناوری شارژ بی‌سیم - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این دستگاه زیر نمایشگرش قرار گرفته است.

وان پلاس ۹ پرو در نسخه پایه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حافظه داخلی قیمتی برابر ۹۶۹ دلار دارد. مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ‍۱۰۶۹ دلار فروخته می‌شود. پیش فروش این محصولات از ۳ روز دیگر آغاز می‌شود و از ۱۳ فروردین در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone