تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13042.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش موفق دستگاه تصفیه آب چوبی MIT در هند [تماشا کنید]

درصد قابل توجهی از مردم دنیا به فیلترهای آب نیاز دارند اما به دلیل هزینه بالا نمی‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. محققان MIT فیلتری از جنس چوب ساخته‌اند که آب آلوده را با هزینه کم ...

درصد قابل توجهی از مردم دنیا به فیلترهای آب نیاز دارند اما به دلیل هزینه بالا نمی‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. محققان MIT فیلتری از جنس چوب ساخته‌اند که آب آلوده را با هزینه کم تصفیه می‌کند.

در طول شاخه و تنه درختان مجراهایی به نام بافت چوبی (Xylem) وجود دارد. این مجراها آب را از ریشه حمل کرده و در قالب شیره (Sap) در تمام درخت توزیع می‌کنند. دیواره - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - بافت چوبی از غشایی نازک از جنس لیگنین (Lignin) و سلولز تشکیل شده است. شیره، توانایی عبور کردن از حفره‌های بسیار کوچک این غشاها دارد، اما حباب‌های موجود در آن نمی‌توانند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - عبور کنند.

دانشمندان MIT سال ۲۰۱۴ نشان دادند که با استفاده از این مکانیزم می‌توان فیلترهایی از جنس بافت چوبی درخت کاج ساخت و باکتری خطرناک E. coli را به طور کامل از آب آلوده حذف کرد. حال محققان یک سیستم تصفیه آب ارزان قیمت مبتنی بر چوب ساخته‌اند که به آسانی توسط ساکنین مناطق محروم قابل سرهم‌بندی است.

فرآیند ساخت این دستگاه تصفیه با برش عرضی شاخه درخت کاج آغاز می‌شود که در برخی مناطق هندوستان به وفور یافت می‌شود. به گفته محققان از چوب‌های دیگر هم می‌توان استفاده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کرد. این برش‌های دیسک شکل به مدت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - یک ساعت درون آب داغ غوطه ور شده و بعد درون آبی با دمای اتاق و سپس اتانول غوطه ور شده و در نهایت خشک می‌شوند.

اتانول از چسبیدن غشاهای بافت چوبی به یکدیگر حین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - خشک شدن و در نتیجه مختل کردن فرآیند تصفیه جلوگیری می‌کند. این مشکلی بود که نسخه سال ۲۰۱۴ با آن روبرو بود. پس از اینکه دیسک چوبی خشک شد، درون یک محفظه پلاستیکی در پایین یک دستگاه فیلتراسیون سیلندری با طول یک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - متر قرار می‌گیرد. آب آلوده سپس وارد دستگاه شده و پس از عبور از چوب به لطف نیروی جاذبه، از طریق یک شیر خارج می‌شود.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان
از بافت چوبی (Xylem) موجود در تنه درخت می‌توان برای فیلتر آب استفاده کرد (بالا). این بافت چوبی از مجراهایی تشکیل شده که به کمک غشا به یکدیگر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - مرتبط بوده و آلوده کننده‌هایی مثل باکتری را تصفیه می‌کنند. (پایین)

به گفته محققان این سیستم در یک بازه دو ساله توسط مردم محلی هندوستان مورد استفاده قرار گرفت و توانست بیش از ۹۹ درصد باکتری E. coli و روتاویروس‌ها (Rotavirus) را با نرخ فیلتراسیون یک لیتر در ساعت از آب آلوده حذف کند. فیلترهای چوبی پس از نگهداری در وضعیت خشک به مدت دستکم دو سال خاصیت خود را حفظ کردند و می‌توان از هر کدام از آن‌ها برای تصفیه ۱۰ تا ۱۵ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - لیتر آب استفاده کرد.

محققان می‌گویند به خاطر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - در دسترس بودن مواد اولیه، ساخت و توزیع فیلترهای Xylem - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - بسیار آسان است. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - دستورالعمل ساخت این دستگاه تصفیه منبع باز (Open source) در این لینک قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone