🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13010.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اسپاتیفای از ویژگی‌ها و طراحی جدید نسخه دسکتاپ و وب رونمایی کرد

اسپاتیفای امروز اعلام کرد که با ارائه آپدیت نرم‌افزاری جدید خود برای ویندوز و مک، علاوه‌ بر‌ بروزرسانی نسخه وب، برخی تغییرات ظاهری جدید را برای نسخه دسکتاپ ایجاد کرده است. تغییرات ظاهری جدید نسخه ...

اسپاتیفای امروز اعلام کرد که با ارائه آپدیت نرم‌افزاری جدید خود برای ویندوز و مک، علاوه‌ بر‌ بروزرسانی نسخه وب، برخی تغییرات ظاهری جدید را برای نسخه دسکتاپ ایجاد کرده است.

تغییرات ظاهری جدید نسخه ویندوز اسپاتیفای - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - که به زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت، استفاده کاربران از این پلتفرم را بهبود بخشیده و در پلی‌لیست‌ها، قسمت جستجو، رادیو، کتابخانه و موارد دیگر دسترسی‌های جدیدی را در اختیار کاربران - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - قرار داده. به طور کلی، بروزرسانی جدید اسپاتیفای در مقایسه با نسخه قبلی، با کاهش برخی شلوغی‌ها ظاهری آن، ظاهر ساده و دلپسندی را به وجود آورده است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان

پیش از این نوار جستجوی اسپاتیفای در سمت چپ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - و بالای اپلیکیشن دیده می‌شد. حالا با وجود این بروزرسانی این نوار مربوط به جستجو از بین رفته و در منوی سمت چپ، قسمت جدیدی به نام جستجو در بین بخش‌های مربوط به «صفحه اصلی» و «کتابخانه» ایجاد شده است. همچنین اکنون برای دسترسی به برخی پلی‌لیست‌ها از جمله «اخیرا پخش شده» باید به قسمت «کتابخانه» خود وارد شوید.

با وارد شدن - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - به قسمت «کتابخانه» متوجه خواهید شد که چهار دسته اصلی در بالای صفحه برای شما به نمایش - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - در خواهند آمد. در قسمت اول، می‌توانید به پلی‌لیست‌هایی از جمله Discover Weekly یا Liked Songs دست پیدا کنید. سایر دسته‌های این - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - قسمت را «پادکست‌ها»، «هنرمندان» و «آلبوم‌ها» تشکیل می‌دهند. همچنین با استفاده از یک منوی کشویی جدید، می‌توانید بخش‌های مختلف قرار گرفته در قسمت کتابخانه را به روش‌های مختلف (برای مثال بر اساس حروف الفبا) مرتب کنید.

برای ساخت پلی‌لیست هم قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران اسپاتیفای قرار گرفته. با وجود این بروزرسانی، کاربران هنگام ساخت پلی‌لیست، می‌توانند توضیحات آن را اضافه کنند، برای پلی‌لیست خود تصویر بارگذاری کنند و آهنگ‌ها را به سادگی و از طریق درگ اند دراپ به پلی‌لیست اضافه کنند. به نظر می‌رسد ابزارهای به وجود آمده از سوی اسپاتیفای یک قدم مهم به سمت اهداف بزرگ آن‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان

اسپاتیفای - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - در یکی از پست‌های وبلاگ خود به این موضوع اشاره کرد که همزمان با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - پیشرفت سرویس‌های خود تاکنون اپلیکیشن دسکتاپ خود را بهبود نبخشیده که - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - بروزرسانی جدید تلاش آن‌ها برای انجام این کار مهم را نشان می‌دهد. آن‌ها در پست وبلاگ خود نوشتند:

«در اسپاتیفای، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای ارائه بهترین تجربه ممکن هستیم - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر کنگاور استان کردستان - تا کاربران ما به طور مداوم بتوانند موسیقی و پادکست‌ها را کشف کنند و از آن‌ها لذت ببرند. ما به طور مداوم ویژگی‌های جدید را آزمایش، توسعه و راه‌اندازی می‌کنیم و آن‌ها را برای دستگاه‌های جدید بهینه سازی می‌کنیم و به صورت همزمان به دنبال ارائه محتوای خود هستیم.»

بروزرسانی جدید نسخه ویندوز، مک و وب اپلیکیشن اسپاتیفای از امروز در اختیار کاربران سراسر جهان قرار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone