🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13030.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس ۹ پرو از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

وان پلاس دیروز از گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه 9R رونمایی کرد. حالا ویدیوی تست مقاومت وان پلاس ۹ پرو منتشر شده است. کانال یوتیوب «JerryRigEverything» به تازگی تست مقاومت وان ...

وان پلاس دیروز از گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه 9R رونمایی کرد. حالا ویدیوی تست مقاومت وان پلاس ۹ پرو منتشر شده است.

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - تازگی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - تست مقاومت وان پلاس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - ۹ پرو - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - را انجام داده که در آن، جدیدترین پرچمدار وان پلاس تحت آزمایش‌های زیادی از خط و خش گرفته تا خم شدن قرار گرفته است.

پرچمدار وان پلاس در این تست عملکرد مناسبی از خود نشان داده. در حالی که نمایشگر از سطح ۶ «سختی موس» دچار خط و خش می‌شود، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر حتی پس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - از چندین خراش عمیق کار می‌کند و مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

نمایشگر LTPO این گوشی هوشمند برای مدت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - زمان ۴۰ ثانیه بدون بروز هیچ‌گونه تغییر قابل تشخیصی در برابر آتش مقاومت می‌کند. فریم وان پلاس ۹ پرو هم به خوبی در برابر اشیاء مانند چاقوی جیبی از خود مقاومت نشان می‌دهد.

در نهایت این پرچمدار تحت تست خم شدن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - قرار می‌گیرد که اگرچه در ابتدا کمی با مشکل مواجه می‌شود، اما فشار را تحمل می‌کند و برخلاف ایسوس راگ فون ۵ خم نمی‌شود. با توجه به نتایج بدست آمده و اینکه شیشه یا لبه‌های این دستگاه در تست مقاومت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - با مشکلی مواجه نشدند، می‌توان آن را یک پیروزی برای وان پلاس درنظر گرفت.

وان پلاس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - ۹ پرو به نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده LTPO با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - رزولوشن +QHD مجهز شده که بیش از ۹۰ درصد پنل جلویی را پوشانده است. این دستگاه مانند اکثر پرچمداران اندرویدی در ۲۰۲۱ از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - می‌برد و در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - نسخه‌های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - مختلف مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

مهم‌ترین ویژگی این پرچمدار، دوربین اصلی آن است که با همکاری کمپانی «هاسلبلاد» - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - توسعه پیدا - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - کرده. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید، ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone