🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  4. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13016.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین پردازنده‌های ۷ نانومتری اینتل سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسند

اینتل رسما تایید کرده که اولین پردازنده‌های ۷ نانومتری‌ خود موسوم به «Meteor Lake» را سال ۲۰۲۳ برای دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌ها عرضه می‌کند. پردازنده‌های ۷ نانومتری اینتل با نود EUV این کمپانی به تولید می‌رسند ...

اینتل رسما تایید کرده که اولین پردازنده‌های ۷ نانومتری‌ خود موسوم به «Meteor Lake» را سال ۲۰۲۳ برای دسکتاپ‌ها - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - و لپ‌تاپ‌ها عرضه می‌کند. پردازنده‌های ۷ نانومتری اینتل با نود EUV این کمپانی به تولید می‌رسند و یک موفقیت بزرگ - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - برای آن محسوب می‌شود.

پردازنده‌های ۷ نانومتری اینتل از معماری x86 جدید بهره می‌برند که امکان استفاده از طراحی ماژولار را فراهم می‌کند. این کمپانی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - می‌خواهد به سراغ استفاده از هسته‌های متنوع در تراشه‌ها برود تا آینده جدیدی را - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - برای پردازنده‌های دسکتاپ و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - لپ‌تاپ رقم بزند. البته این سبک طراحی را زودتر از ۲۰۲۳ و همراه با پردازنده‌های موسوم - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - به «Alder Lake» خواهیم دید. این محصولات با معماری ۱۰ نانومتری - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - هسته‌های «Golden Cove» و «Gracemont» از راه می‌رسند.

انتظار می‌رود پردازنده‌های Meteor Lake مبتنی بر معماری جدید هسته Cove باشند که شایعات از آن با نام «Redwood Cove» یاد می‌کنند. ظاهرا این هسته از پایه و به گونه‌ای طراحی می‌شود که بتوان آن را توسط تاسیسات مختلف تولید کرد. بنابراین احتمالا TSMC می‌تواند بخشی از تراشه‌های مبتنی بر Redwood Cove را تامین کند.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران

طبق گزارش‌ها، Meteor - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - Lake به اولین پردازنده‌های اینتل با طراحی کاملا 3D-Stacked تبدیل می‌شوند و همچنین بخش مربوط به ورودی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - و خروجی‌ها آن‌ها را یک شرکت دیگر مانند TSMC می‌سازد. این کمپانی برای برقراری ارتباط میان قسمت‌های مختلف تراشه، از فناوری «Foveros» استفاده خواهد کرد.

اولین - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - پردازنده‌های ۷ نانومتری اینتل مانند تراشه‌های Alder Lake از سوکت LGA 1700 پشتیبانی می‌کنند. انتظار داریم پردازنده‌های Meteor Lake قادر به پشتیبانی از رم DDR5 و PCIe Gen 5.0 هم باشند.

اینتل برای اینکه بتواند در بازار ساخت تراشه حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، برای تاسیسات جدید ۲۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کند. ضمنا این کمپانی سال ۲۰۲۳ تراشه‌های - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر متل قو استان مازندران - ۷ نانومتری «Granite Rapid» را برای دیتاسنترها عرضه خواهد کرد، پردازنده‌هایی که ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۲ از راه برسند. باید منتظر ماند و دید AMD تا سال ۲۰۲۳ چه اقداماتی انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone