🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13013.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های آموزش کودکان

یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهای عصر مدرن، محتوایی است که از طریق اینترنت، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه به دست فرزندانشان می‌رسد وبه دنبال این هستند که استفاده فرزندانتان از تکنولوژی را مدیریت کرده و ...

یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهای عصر مدرن، محتوایی است که از طریق اینترنت، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه به دست فرزندانشان می‌رسد وبه دنبال این هستند که استفاده فرزندانتان از تکنولوژی را مدیریت کرده و محتوای مفید و امن در اختیار آن‌ها بگذارند.

اگر شما هم چنین دغدغه‌ای دارید و می‌خواهید فرزندتان علاوه بر سرگرم شدن، محتوای مفید و آموزشی دریافت کند با ما همراه باشید تا لیستی از - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی برای کودکان را بررسی کنیم.

آپارات کودک

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

آپارات کودک یا همان Aparat Kids مثل - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - آپارات یک پلتفرم پخش ویدیو است که مخاطب آن کودکان هستند و علاوه بر کارتون و انیمیشن‌های دوبله‌شده و زبان اصلی برنامه‌های مفیدی مثل آموزش زبان، نقاشی و شعرخوانی را هم شامل می‌شود. بخش انیمیشن‌ها مرتب به روز می‌شود و همین موجب شده تا تنوع بالایی داشته باشد.

برای استفاده از این اپ و سایت آن باید اشتراک تهیه کنید و سپس می‌توانید انیمیشن‌ها را هم به صورت آنلاین برای فرزندتان پخش کنید و هم امکان دانلود و ذخیره‌ وجود دارد. موتور جستجوی این پلتفرم هم قوی است و حتی با جستجوی شخصیت کارتونی هم می‌توانید به کارتون موردنظرتان دست پیدا - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنید.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

آپارات کودک

سازنده: صبا ایده قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9 مگابایت زبان:

تاچستان

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

اپ تاچستان به صورت ویژه برای کودکان زیر هشت سال طراحی شده و این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - رنج سنی حتی نوزادان را هم در بر می‌گیرد زیرا به جز محتوای صوتی و تصویری سرگرم کننده برای خردسالان، انواع صوت‌های معروف به نویز سفید را هم در خود دارد که به خواب بهتر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - نوزادان کمک می‌کند.

محتوایی که در اپلیکیشن تاچستان موجود است به شکلی هدفمند تهیه شده تا علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، هنجارها و رفتارهای درست - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - را هم به او بیاموزد و تشویقش کند تا رفتارهای درست را انجام بدهد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

تاچستان

سازنده: نوآوران دنیای داستان ویدا قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

قطار شادی

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

برنامه‌ی قطار شادی با طراحی جذاب و فانتزی‌اش، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان به عنوان بازی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - و آموزش توأمان در اختیار کودک گذاشت تا درباره‌ی موضوعات مختلفی مثل اعضای بدن، اعداد، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - شماره‌های اضطراری و... اطلاعات به دست بیاورد. محیط این بازی آموزشی طراحی بصری زیبایی دارد و می‌تواند ساعت‌ها کودک شما را سرگرم کند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

قطار شادی

سازنده: رویاگران نرم‌افزار قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:

این اپلیکیشن دقیقا مثل اسمش پر از قصه‌های مختلف است که در قالب صوتی و متنی ارائه شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند تا داستان را برای کودکتان پخش کنید یا خودتان برایش داستان را بخوانید. تنوع و تعداد داستان‌ها بالاست و از این بابت جای نگرانی نیست اما جلوه‌ی ظاهری بازی امکان ارتقا و پیشرفت بیشتر را دارد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

آی قصه قصه قصه

سازنده: پرشین بیز قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7 مگابایت زبان:

آموزش نقاشی و طراحی هاشور

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

این اپ، آموزش نقاشی و طراحی برای کودکان است - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - که در سه سطح ساده، متوسط و پیشرفته - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - دسته‌بندی شده‌اند و علاوه بر ویدیو - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - صدای یک راوی همراه است که تمام مراحل کشیدن - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - نقاشی را توضیح می‌دهد. اپ به شما این امکان را می‌دهد تا برای فرزندتان یک اکانت بسازید و عکس نقاشی‌های او را با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - بقیه به اشتراک بگذارید.

یکی از امکانات جالب این اپلیکیشن امکان تعیین محدودیت زمانی برای استفاده از برنامه است که کمک می‌کند تا بر میزان وقتی که فرزندتان در برنامه صرف می‌کند نظارت کنید.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

آموزش نقاشی و طراحی هاشور

سازنده: آبتین قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 56 مگابایت زبان:

انگلیسی کودکان(پاندا)

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

برای همه واضح است که یادگیری وقتی با بازی همراه باشد موثرتر است و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - این اپ هم به سراغ روش ترکیب بازی و یادگیری رفته به طوری که کودک وارد یک شهر می‌شود  و با گشت و گذار در این شهر موضوعات مختلف را به زبان انگلیسی یاد می‌گیرد.بازی علاوه بر گرافیک خوب و جذاب برای کودکان، بک بخش تحلیلی هم دارد که - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - نتایج فعالیت‌ها را در اختیار شما می‌گذارد و می‌تواند به پیشرفت فرزندتان کمک کند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

انگلیسی کودکان(پاندا)

سازنده: آی سافت قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone