تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13033.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب قابلیت تشخیص خودکار محصولات در ویدیوها را آزمایش می‌کند

یوتیوب در حال آزمایش قابلیتی است که محصولات نمایش داده شده در ویدیو را به شکل خودکار تشخیص داده و لینک کلیپ‌های مشابه را نمایش می‌دهد. گوگل در بیانیه خود اعلام کرد: «ما در حال ...

یوتیوب در حال آزمایش قابلیتی است که محصولات نمایش داده شده در ویدیو را به شکل خودکار تشخیص داده و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - لینک کلیپ‌های مشابه را نمایش می‌دهد.

گوگل در بیانیه خود اعلام - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرد: «ما در حال آزمایش قابلیت جدیدی هستیم که لیستی از محصولات نمایش داده شده در برخی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویدیوها و کالاهای مشابه مرتبط ایجاد می‌کند. محصولات بین ویدیوهای پیشنهادی و زیر پخش کننده نمایش داده می‌شوند. هدف این است که به مردم کمک کنیم تا با تماشای ویدیوهای بیشتر در یوتیوب، اطلاعات خود از آن محصولات را بالا ببرند. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - این ویژگی برای کاربرانی که ویدیوها را در ایالات متحده تماشا می‌کنند فعال شده است.»

قابلیت مورد بحث برای کاربرانی مناسب است که به دنبال تماشای ویدیوهای مشابه از یک محصول خاص هستند. علاوه بر این، زحمت جستجوی محصول در فروشگاه‌های اینترنتی را نیز کم می‌کند. برای مثال، اگر در ویدیو یک موبایل در حال نمایش داده شدن باشد، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - لینک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - صفحه محصول، کالاهای مشابه و لوازم جانبی زیر ویدیو نمایش داده خواهد شد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان

این قابلیت همچنین احتمالاً یک منبع درآمد جدید برای گوگل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - در بازار بسیار پولساز لینک‌های وابسته (Affiliate link) بوجود آورده و از خروج خریداران از یوتیوب جلوگیری می‌کند. این ویژگی در واقع - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - یک ابزار پیشنهاد محتوای ثانویه محسوب شده و تکمیل کننده ویدیوهای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - پیشنهادی است که در سمت راست پخش کننده اصلی نمایش داده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌شوند.

الگوریتم پیشنهاد محتوای اصلی یوتیوب همین حالا نیز عملکرد مناسبی در نمایش ویدیوهای مرتبط دارد، اما به نظر می‌رسد قابلیت جدید بیشتر برای کاربرانی در نظر گرفته شده که در حال تحقیق کردن برای خرید یک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - محصول هستند. یوتیوب از پلتفرم‌هایی که این قابلیت در آن‌ها فعال شده اسمی نبرد و تنها - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - به فعال شدن آن برای کاربران ایالات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر زرین شهر استان اصفهان - متحده اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone