🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42885.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا تیم کوک، آیفون 8 اپل را در جیب خود حمل می کند؟

به تازگی تصویری از بازدید تیم کوک از کارخانه یکی از تولیدکنندگان در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده و بسیاری از کاربران تصور می کنند که مدیرعامل اپل، آیفون بعدی این کمپانی را جیب خود ...

به تازگی تصویری از بازدید تیم کوک از کارخانه یکی از تولیدکنندگان در شبکه اجتماعی توییتر منتشر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده و بسیاری از کاربران تصور می کنند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که مدیرعامل اپل، آیفون بعدی این کمپانی را جیب خود حمل می کند. آیا برآمدگی جیب راست تیم کوک واقعاً آیفون بعدی است؟ و آیا واقعاً قصد داریم تا این حد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به سراغ کوچک ترین شایعات آیفون 8 برویم؟ پاسخ ظاهراً مثبت است!

در حال حاضر، اطلاعاتی کمابیش درباره آیفون 8 داریم و هیچکس هیچوقت فکر نمی کرد که این دستگاه بزرگ و مستطیل شکل نخواهد بود. اما به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هرحال خوشحالیم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که فرصتی برای نگاه به جیب تیم کوک و رویاپردازی درباره آنچه در حال حمل است یافته ایم. انتظار می رود اپل در جریان مراسمی در ماه سپتامبر، از این موبایل تازه به همراه آیفون های سری 7 اس رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone