🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42110.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا تلگرام ویژگی «کانال» را از پیام‌رسان‌های ایرانی الگوبرداری کرده است؟

امروز معاون مرکز ملی فضای مجازی، شرط فعالیت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی در ایران را پیروی از ضابطه‌ها عنوان کرد و مدعی شد که شرکت‌های خارجی در صورت تخطی از آیین‌نامه‌های مصوب، دچار مشکلات بزرگی خواهند شد. حال وی دلیل ...

امروز معاون مرکز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ملی فضای مجازی، شرط فعالیت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی در ایران را پیروی از ضابطه‌ها عنوان کرد و مدعی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد که شرکت‌های خارجی در صورت تخطی از آیین‌نامه‌های مصوب، دچار مشکلات بزرگی خواهند شد. حال وی دلیل تصویب این ضوابط را حمایت از تولیدات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داخلی ذکر کرده و فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی را آنچنان نتیجه بخش دانسته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که حتی اَپ های خارجی را به الگو برداری از آنها مجبور نموده است.

«امیر خوراکیان» به مقایسه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی پرداخت و با اشاره به انگیزهٔ بالای بخش خصوصی در حوزه شبکه‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اجتماعی و پیام‌رسان‌های بومی تاکید کرد:

«در حال حاضر فعالیت خوبی در این راستا انجام شده و حتی ابتکار اولیه برخی مباحثی که در پیام‌رسان‌های خارجی وجود دارد، در کشور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ما صورت گرفته است. برای مثال ایجاد «کانال» در یکی از پیام‌رسان‌های خارجی که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد ابتدا توسط یک پیام‌رسان ایرانی طراحی و اجرا شد و بعد پیام رسان خارجی از روی آن الگوبرداری کرد.»

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

وی با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اشاره به لزوم حمایت از شبکه‌ها‌ی پیام‌رسان داخلی، آن را جهت گیری مصوبه ساماندهی شبکه‌های پیام رسان موبایلی و شبکه‌های اجتماعی دانست و گفت که قرار است این شبکه‌ها از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نظر دانش و زیرساخت فنی مورد حمایت قرار گیرند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تا زمینه رشد آنها فراهم شود. اگر از قدرت رقابت با شبکه های مشابه خارجی را داشته باشند تا به عنوان پیام‌رسان‌های مورد اعتماد در داخل کشور، مورد استفاده قرار گیرند.

معاون مرکز ملی فضای مجازی خاطر نشان شد که پیام‌رسان‌های داخلی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در زمینه زیرساخت، پلتفرم و دانش فنی در برخی قسمت‌ها دچار ضعف هستند که باید آنها را حمایت نموده تا نقاط ضعف را برطرف کرده و مخاطب میلیونی جذب کنند.

او به توسعه شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در کشور امیدوار است و باور دارد با انگیزه، جذابیت و شور اقتصادی موجود در این حوزه، قطعاً شرایط خوبی از فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی در کشور مشاهده خواهیم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone