🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10954.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل و رندرهایی از ریلمی 8s پیش از موعد رونمایی فاش شد

یکی از منابع آگاه بازار مشخصات کامل به همراه رندرهایی از گوشی هوشمند 5G ریلمی 8s مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت جانبی را به اشتراک گذاشته است. با توجه به اطلاعات ...

یکی از منابع آگاه بازار مشخصات کامل - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - به همراه رندرهایی از گوشی هوشمند 5G ریلمی 8s مجهز به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت جانبی را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی «استیرو همرستوفر» یکی از منابع آگاه بازار که معمولا اطلاعات برخی گوشی‌های هوشمند را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک می‌گذارد،‌ریلمی 8s‌ با نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - هرتز و چیپست دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک معرفی خواهد شد.

موبایل جدید با رم ۶ و ۸ گیگابایتی به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - همراه رم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - مجازی ۵ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته این مشخصات هنوز از سوی شرکت تولید کننده آن تایید نشده است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان

پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با حسگر جانبی اثرانگشت، سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری ریلمی UI 2.0 در دسترس کاربران قرار گیرد. دوربین سلفی این موبایل جدید ۱۶ مگا‍یکسلی خواهد بود و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - دستگاه مذکور از باتری ۵۰۰۰ میلی آم‍رساعتی بهره خواهد برد.

در - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - این صورت کاربران می‌توانند در کنار سایر مدل‌های سری ریلمی ۸ شامل نسخه معمولی ریلمی ۸، ریلمی ۸ 5G، ریلمی ۸ پرو، منتظر ریلمی 8s - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - نیز باشند. طراحی این نسخه جدید تا حد زیادی شبیه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - به سایر گوشی‌های سری ریلمی 8 است. ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه طراحی مربع‌شکلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - دارد و دکمه مخصوص کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ دستگاه و اسلات سیم کارت و دکمه پاور یکپارچه در حسگر اثرانگشت جانبی در سمت راست آن تعبیه شده است.

ریلمی 8s با پشتیبانی از پورت USB Type-C، جک صوتی ۳.۵ میلی متری و میکروفون اصلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - در قسمت پایین دستگاه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند در رندرهای به اشتراک گذاشته شده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - در ترکیب رنگ بنفش ظاهر شده، اما انتظار می‌رود در - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - رنگ‌های متنوع‌تری به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone