🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10945.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

JBL از ایرباد +Live Pro و هدفون بی‌سیم Live 660NC رونمایی کرد

شرکت خوش‌آوازه JBL بیش از هفت دهه در زمینه ساخت لوازم و ابزارهای صوتی خلاقانه و باکیفیت سابقه دارد و در تازه‌ترین اقدام خود دو محصول جدید را برای بازار هند معرفی کرده است که ...

شرکت خوش‌آوازه JBL بیش از هفت دهه در زمینه ساخت لوازم و ابزارهای صوتی خلاقانه و باکیفیت سابقه دارد و در تازه‌ترین اقدام خود دو محصول جدید را برای بازار هند معرفی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - کرده است که شامل ایرباد +Live Pro و هدفون بی‌سیم 660NC می‌شود. 

محصولات جدید JBL از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برند و از حالت پخش Ambient نیز پشتیبانی می‌کنند. طراحی آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - به صورت ارگونومیک بوده تا بیشترین میزان راحتی در هنگام استفاده را برای کاربر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - در فواصل زمانی طولانی فراهم کنند. برخی از فناوری‌های اختصاصی JBL مانند Signature Sound و Echo Cancelling در دستگاه‌های جدید این شرکت یافت می‌شوند که می‌توانند نویدبخش - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - صدایی شفاف و باکیفیت باشند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

ایرباد +Live Pro می‌تواند تا ۶ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - ساعت با فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال و تا ۷ ساعت بدون آن، شارژدهی کند. همچنین محفظه نگهدارنده ایربادها قادر است مدت زمان شارژدهی دستگاه را تا ۲۸ ساعت افزایش دهد. گواهی IPX4 می‌تواند خیال خریداران برای استفاده در هنگام ورزش و فعالیت‌های پرتحرک راحت کند. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - به لطف وجود فناوری شارژ بی سیم Qi، کاربران دارای چنین شارژرهایی خواهند توانست به راحت اقدام به شارژ محفظه نگهدارنده کنند. همچنین امکان شارژ سریع از طریق درگاه USB-C هم فراهم شده است که تنها با ۱۰ دقیقه اتصال می‌تواند ۱ ساعت پخش را به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - ارمغان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - آورد. قیمت ایربادها ۲۲۹ دلار اعلام شده است.

 

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

هدفون بی‌سیم Live 660NC از قابلیت اتصال چندنقطه‌ای همزمان بهره می‌برد و می‌تواند از فرمان اجرای دستیار صوتی پشتیبانی کند. باتری آن قادر است تا ۵۰ ساعت پخش موسیقی را تنها با یکبار شارژ بدون حذف نویز فعال فراهم کند که در صورت روشن بودن آن، مقدار گفته شده به ۴۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند. همچنین به لطف فناوری شارژ سریع، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان به مدت ۴ ساعت از هدفون استفاده کرد. هدفون جدید JBL با برچسب قیمت ۱۷۵ دلار از طریق وب سایت رسمی سازنده و خرده‌فروشی‌های بازار هند در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone