🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10949.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی برنامه ارتقا حافظه داخلی گوشی‌های قدیمی‌تر خود را مشخص کرد

هواوی همزمان با معرفی پرچمداران جدید P50 و P50 پرو، موبایل‌های قدیمی‌تر خود را فراموش نکرد و برنامه ارتقا فضای ذخیره‌سازی  بیش از ۳۰ مدل موبایل قدمی‌تر خود را رسما اعلام کرد. هواوی اعلام کرده ...

هواوی همزمان با معرفی پرچمداران جدید P50 و P50 پرو، موبایل‌های قدیمی‌تر خود را فراموش نکرد و برنامه ارتقا فضای ذخیره‌سازی  بیش از ۳۰ مدل موبایل قدمی‌تر خود را رسما اعلام کرد.

هواوی اعلام کرده که از ماه آینده میلادی، دارندگان گوشی‌های زیر می‌توانند دستگاه خود را به مرکز خدمات پس از فروش این شرکت برسانند تا ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی آن را افزایش دهند. این شرکت تولید‌کننده چینی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - سه گزینه ارتقا ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را در برنامه خود و برای دارندگان گوشی‌ها ارائه خواهد کرد. ارتقا حافظه داخلی و بروزرسانی سیستم عامل هارمونی می‌تواند جان تازه‌ای به گوشی‌های قدیمی‌تر هواوی بدهد. قیمت پایه این سرویس ۵۷ دلار اعلام شده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس

در ادامه دستگاه‌های واجد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - شرایط برنامه ارتقا هواوی عنوان شده است. لازم به ذکر است که لیست این گوشی‌ها به دو دسته تقسیم شده است که برخی از آن‌ها از ماه‌ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - جاری و برخی دیگر از دو ماه میلادی آینده شرایط ارتقا را دریافت خواهند کرد.

ماه جولای

  • سری میت ۹
  • سری میت ۱۰
  • سری میت ۲۰
  • سری میت ۳۰
  • سری P10
  • سری P20
  • سری P30

ماه آگوست تا دسامبر

  • نوا 2s
  • نوا ۳ و نوا ۳i
  • نوا ۴
  • سری نوا ۵
  • سری نوا ۶
  • سری نوا ۷
  • سری Enjoy 10

همچنین تمام دستگاه‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - ذکر شده واجد شرایط ارتقا سیستم عامل اختصاصی هواوی، یعنی هارمونی هستند اما برخی از آن‌ها تا سال آینده بروزرسانی نمی‌شوند. پیش از این در مطلب دیگری اعلام شده بود که هواوی قصد دارد سیستم عامل هارمونی را برای حدود ۱۰۰ دستگاه منتشر می‌کند که نام برخی از این گوشی‌ها در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - آن لیست نیز دیده می‌شود که به ترتیب از زمان ارائه بروزرسانی (۱۲ خرداد)، سه ماهه سوم ۲۰۲۱، سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ و نیمه اول ۲۰۲۲ این سیستم عامل را دریافت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone