🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10965.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌ با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر رونمایی شد

شرکت ZTE سال گذشته میلادی از اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر یعنی اکسون ۲۰ 5G رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی نسل جدیدش هستیم. زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌ به نسل دوم دوربین ...

شرکت ZTE سال گذشته میلادی از اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر یعنی اکسون ۲۰ 5G رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی نسل جدیدش هستیم. زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌ به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر با عملکرد بهتر مجهز شده است.

مهم‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند دوربین سلفی زیر نمایشگر است و حالا ZTE از نسل دوم آن استفاده کرده که عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد.

مشخصات فنی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌

این دستگاه به نمایشگر ۶.۹۲ اینچی امولد ۱۰ بیتی مجهز شده که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. زد‌تی‌ای در این گوشی هوشمندش از یک دوربین سلفی زیر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - استفاده کرده که سطح نمایشگر بالای آن چیدمان پیکسل خاصی دارد تا شفافیت بالاتری ارائه کند. زد‌تی‌ای میزان تراکم پیکسلی بالای دوربین سلفی را از ۲۰۰ پیکسل در هر اینچ اکسون ۲۰ به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ رسانده است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی

نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند از ساختار ۷ لایه‌ای بهره می‌برد و دارای یک چیپ نمایشگر UDC Pro جدید و مدار آرایش ACE است. طبق ادعای ZTE، این قابلیت‌ها باعث ورود نور بیشتر به سنسور دوربین می‌شود که نتیجه‌اش شفافیت بالاتر تصاویر در مقایسه با محصول سال گذشته این کمپانی است. دوربین این دستگاه از فناوری ترکیب پیکسل ۴ در ۱ بهره می‌برد که معادل ثبت تصاویر با اندازه پیکسل ۲.۲۴ میکرومتر است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سنسور اصلی‌اش ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 است. این سنسور توسط یک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - دوربین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی

زد‌تی‌ای این گوشی هوشمند را به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز کرده و آن را در نسخه‌های مختلف با ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند. ظرفیت باتری این دستگاه ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع سیمی ۵۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند. خریداران این گوشی هوشمند به اندروید ۱۱ و رابط کاربری MyOS 11‌ شرکت ZTE‌ دست پیدا می‌کنند.

قیمت زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌

این گوشی هوشمند ZTE در دو رنگ مشکی و آبی روشن وارد بازار می‌شود و قیمت آن برای بازار چین اعلام شده است. قیمت اکسون ۳۰ 5G‌ شرکت ZTE‌ در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۳۳۸ دلار است. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - قیمت بالاترین مدلش با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به ۴۷۶ دلار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌رسد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مرکزی استان مرکزی

این دستگاه از تاریخ ۱۲ مرداد وارد بازار چین می‌شود. این گوشی هوشمند ZTE در بازار جهانی هم به فروش می‌رسد، اما اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه و همچنین قیمتش در آینده منتشر خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید دوربین سلفی زیر نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی‌اش چه عملکردی دارد. بررسی‌های اکسون ۲۰ 5G از عملکرد نه چندان مناسبش خبر دادند. انتظار می‌رود سامسونگ هم از دوربین سلفی زیر نمایشگر در گلکسی زد فولد ۳ استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پویا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
درکامنتی تصادفی به موضوع رضایت مشتری از خدمات تعمیر ظرفشویی WFC 3C 26 F ویرپول در منطقه شهرک صنایع، می خواهم بگویم که بسیار راضی بودم! شرکت تعمیرچی، خدمات بی نظیری را به من ارائه کرد و به راحتی مشکل ظرفشویی خانواده ما را حل کرد. لهجه شمالی صحبت کردن با پرسنل شرکت تعمیرچی، دلنشین و خوشایند بود و مجموعه به نظر بسیار کارآمد بود. شرکت تعمیرچی را به تمامی دوستانم و آشنایانم توصیه می کنم. بسیار برجسته اند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone