🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10962.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی دو خلبان حرفه‌ای را در مسابقه پهپادها شکست داد [تماشا کنید]

محققان دانشگاه زوریخ (UZH) با الگوریتم یادگیری ماشینی کوادکوپتری ساخته‌اند که می‌تواند به‌صورت خودکار هدایت شود. این کوادکوپتر در مسابقه‌ای توانسته دو خلبان حرفه‌ای پهپادهای مسابقه‌ای را شکست دهد. پژوهشگران در گذشته مدل‌های ساده‌ای از ...

محققان دانشگاه زوریخ (UZH) با الگوریتم یادگیری ماشینی کوادکوپتری ساخته‌اند که می‌تواند به‌صورت خودکار هدایت شود. این کوادکوپتر در مسابقه‌ای توانسته دو خلبان حرفه‌ای پهپادهای مسابقه‌ای را شکست دهد.

پژوهشگران در گذشته مدل‌های ساده‌ای از سیستم‌های کوادکوپتری را به وجود آورده بودند که اجازه می‌داد بهترین مسیر برای حرکت پهپادها انتخاب شود. ولی این بار - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - محققان رویکرد تازه‌ای را در پیش گرفتند. «فیلیپ فون»، دانشجوی دکترای دانشگاه زوریخ می‌گوید: «ایده اصلی این است که به جای تعیین دقیق بخش‌هایی از مسیر پرواز، خود الگوریتم بتواند پهپاد را - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - از داخل - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - مسیرها عبور دهد.»

محققان در این آزمایش به دو خلبان دیگر اجازه دادند مسیرهای مسابقه را تمرین کنند تا رقابت منصفانه‌تر شود. آن‌ها چند دوربین خارجی کار گذاشتند تا موقعیت دقیق پهپاد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - به‌صورت آنی به الگوریتم اطلاع داده شود. زمانی که هر دو خلبان و هوش مصنوعی آماده شدند، الگوریتم محققان توانست انسان‌ها را در هر دور مسابقه شکست دهد و عملکرد بهتری از خود بر جای بگذارد.

این گروه حالا امیدوار است که با اصلاح سیستم خود بتواند پهپادهایی با قابلیت‌های سودمند و واقعی بسازد. آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - که بتوانند از این روش در زمینه‌هایی مثل عملیات‌های جستجو و نجات، تحویل مرسوله و بررسی‌های ساختمانی استفاده کنند.

این الگوریتم در حال حاضر به شکل قابل توجهی توان پردازشی نیاز دارد. محاسبه بهترین و بهینه‌ترین مسیر حرکت برای پهپاد در حال حاضر چیزی حدود یک ساعت طول می‌کشد. به همین خاطر، جای نگرانی برای خلبان‌ها وجود ندارد، چون - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - به این زودی‌ها قرار نیست شغلشان را از دست بدهند. بدیهی است در مواقع اضطراری که سرعت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، آن‌ها سریع‌تر می‌توانند دست به‌کار شوند و ماموریت‌ها را انجام دهند.

«داویده اسکاراموزا»، رئیس گروه رباتیک و ادراک دانشگاه زوریخ می‌گوید: «این الگوریتم می‌تواند در حوزه‌های تحویل بسته با پهپاد، بازرسی، جستجو و نجات و غیره کاربردهای مهمی داشته باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یارتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا روستای صدرآباد زرندیه ظرفشویی اسنوا SWD-148S هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در روستای صدرآباد شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone