🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10968.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین محصول شرکت Nothing معرفی شد: ایرباد بی‌سیم (1) Ear با طراحی منحصر به‌فرد

شرکت Nothing که توسط هم‌بنیانگذار وان پلاس یعنی «کارل پی» تاسیس شده، پس از مدت‌ها انتظار از اولین محصولش رونمایی کرد. این محصول که ایرباد بی‌سیم (1) Ear نام دارد، از فناوری حذف نویز فعال ...

شرکت Nothing - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - که توسط هم‌بنیانگذار وان پلاس یعنی «کارل پی» تاسیس شده، پس از مدت‌ها انتظار از اولین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - محصولش رونمایی کرد. این محصول که ایرباد بی‌سیم (1) Ear نام دارد، از فناوری حذف نویز فعال و بدنه شفاف بهره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - می‌برد.

شرکت Nothing برای این ایرباد بی‌سیم به سراغ یک طراحی منحصر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - به‌فرد رفته و بدنه و همچنین قاب قابل شارژ آن را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - با استفاده از پلاستیک شفاف ساخته. بنابراین می‌توانید درون قاب و همچنین اجزای درونی این ایرباد بی‌سیم را ببینید.

هر ایرباد تنها ۴.۷ گرم وزن دارد و محفظه ۰.۳۴ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - سی‌سی آن از یک درایور دینامیکی ۱۱.۶ میلی‌متری بهره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - می‌برد. ایرباد بی‌سیم (1) Ear از بلوتوث ۵.۲ به همراه کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و برای کنترل پخش موسیقی و حالت‌های حذف نویز فعال (ANC) می‌توانید از ژست‌های لمسی استفاده کنید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس

از این ایرباد می‌توانید به همراه دستگاه‌های اندرویدی و iOS استفاده کنید و Nothing برای آن یک اپ توسعه داده تا بتوانید ویژگی‌‌هایی مانند ژست‌های لمسی، ANC و اکولایزر را کنترل کنید و البته - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - نرم افزارش را بروزرسانی کنید.

ANC مورد استفاده در ایرباد بی‌سیم (1) Ear از دو سطح حذف نویز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با حالت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - شفافیت هم روبه‌رو هستیم که به کاربر اجازه می‌دهد بدون خارج کردن ایرباد از گوش خود، صدای محیط اطرافش را بشنود. البته بجای اینکار می‌توانید بطور کامل سیستم حذف نویز فعال را خاموش کنید و به شارژدهی بالاتری دست یابید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس

به گفته Nothing، می‌توان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - در حالت فعال بودن ANC تا ۴ ساعت بطور مداوم با این ایرباد بی‌سیم کار کرد و اگر سیستم حذف نویز فعال را خاموش کنید، این زمان به ۵.۷ ساعت افزایش می‌یابد. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - با استفاده از قاب قابل شارژ، این زمان در مجموع به ۳۴ ساعت می‌رسد. کیس ایرباد بی‌سیم (1) Ear را می‌توانید از طریق - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لارستان استان فارس - کابل USB-C یا شارژر بی‌سیم مورد تایید Qi شارژ کنید.

قیمت ایرباد بی‌سیم (1) Ear برابر ۹۹ دلار یا ۹۹ یورو است و در ۴۵ کشور مانند ایالات متحده آمریکا، اروپا، بریتانیا و هند عرضه می‌شود. می‌توان آن را از تاریخ ۹ مرداد سفارش داد، البته موجودی اولیه‌اش محدود است و از تاریخ ۲۶ مرداد بطور عمده‌تر وارد بازار می‌شود.

نظر شما درباره این ایرباد بی‌سیم با طراحی منحصر به‌فرد چیست؟ آیا Nothing هم مانند وان پلاس به موفقیت قابل توجهی در بازار دست می‌یابد یا در نهایت شکست می‌خورد؟ نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone